Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

  21-11-2014 23:44:30
Hey bruidjes,
Volgende week hebben we afspraak bij frede di oro om eens een kijkje te nemen
In hun collectie,ben zot van de ringen met vingerafdruk 😍
Op foto zien ze er super uit,ben benieuwd om ze in het echt te zien😀
Iemand ervaring met frede di oro?
Grtjes Sofie

Sofie
27-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1038


Sofie
5-7-2014
 Meld misbruik22-11-2014 18:22:11

Wij hebben ringen met vingerafdruk van fede di oro, helemaal zelf ontworpen
Zeer tevreden van! Als je graag een foto wil, stuur gerust een mailtje (sofiedeer@hotmail.com)

Groetjes,

Sofie



majona
30-5-2015
 Meld misbruik23-11-2014 10:20:52

wij hebben ook onze ringen besteld bij Fedi di oro, niet die met vingerafdruk maar ook een eigen ontwerp in samenspraak met Cedric.

Ze zijn daar ech supervriendelijk en nemen echt de tijd om samen de ringen te vinden.

Komende dinsdag mag ik terug om m'n verlovingsring binnen te brengen, die is nl de basis voor mijn trouwring :-)




stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik23-11-2014 19:48:06

ook wij hebben daar onze ringen besteld en zijn voorlopig ZEER tevreden van !
benieuwd naar de zomer, dan krijgen we onze ringen



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik24-11-2014 17:21:22

Waar wordt die vingerafdruk dan gegraveerd? Ik heb op de website gekeken maar zie geen voorbeelden.
Hun prijzen vallen op het eerste zicht ook nog goed mee precies?



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik24-11-2014 21:39:02

mercie bruidjes!
@sofie ik stuur je woensdag een mailtje, ben benieuwd naar jullie ringen. Woensdag heb ik net iets meer tijd😉
Grtjes Sofie



Sofie
28-3-2015
 Meld misbruik13-12-2014 17:53:39

Wij zijn vandaag onze ringen met vingerafdruk gaan ophalen bij fede di oro en ze zijn echt heel mooi. Die vingerafdruk wordt met de hand gegraveerd en het resultaat mag er echt wel wezen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...