Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vandaag email gekregen voor de kerk voor onze trouw

  21-11-2014 23:37:25
Vandaag email gekregen volgend jaar in januari en maart naar de misviering gaan enzo het aftellen kan nu wel beginnen...volgend weekend en weekend 12 december zijn we ook uitgenodigd in de kerk. Morgen eens goed lezen en kijken of we aanwezig kunnen zijn...volgende week hebben wij al plannen of moeten wij daar aanwezig zijn mochten we echt niet kunnen? Wie heeft nog zo een mail of brief gekregen? πŸ˜‡

Mieke
15-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1288


Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik22-11-2014 22:59:19

Oei wat lees ik allemaal?? Jullie moeten op voorhand misvieringen bijwonen?? Amai ik heb eindelijk mijne vent zo ver gekregen om kerkelijk te huwen maar als hij dit hoort...



majona
30-5-2015
 Meld misbruik23-11-2014 10:22:07

ik heb ook nog helemaal niets gehoord van onze priester... wij mochten zelf maar in januari contact opnemen om een eerste afspraak in te plannen...





Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik23-11-2014 23:00:55

In Januari mochten wij onze priester ook eens contacteren...ik stuur jullie morgen wat er precies bij staat + de planning...heb er eens rap rap overgelezen we moeten zeker in januari en maart naar de kerk gaan...en dit op een zondag morgen dacht ik! 😞



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik24-11-2014 8:23:58

Tja, moet je er voor over hebben als je voor de kerk wil trouwen. Als je het alleen maar voor de show doet, kan je beter kiezen voor een alternatieve viering.



Tiny
20-6-2015
 Meld misbruik24-11-2014 10:03:48

Zo'n viering valt uiteindelijk nog mee hoor. Als je kindjes hun communie doen moet je ook naar enkele vieringen gaan. Mijn vriend wil ook graag voor de kerk trouwen maar is niet gedoopt. Hij is nu bezig met alle voorbereidingen om zich nog te laten dopen en het vormsel te doen. Hiervoor moeten wij ook naar de mis gaan en maandelijks met de pastoor samenzitten, en dit valt beter mee dan verwacht πŸ˜ƒ



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik24-11-2014 19:52:59

Mijn vriend is ook niet gedoopt MAAR die moet zich niet laten dopen!! Als je van plan bent om uw toekomstige kinderen of in ons geval onze kinderen die reeds geboren zijn te laten dopen mag de man de zogenaamde "ongelovige" zijn. Daar ben ik al voor gaan horen want mijn ventje wilt zich ook niet laten dopen en dit gaat perfect!
Wij trouwen kerkelijk omdat ik dat wil. Ik heb de kinderen laten dopen en mijn grootouders zijn nogal gelovig. Ik maak ook zelf mijn misboekje en dit is ook iets waar iedereen zijn eigen vrije wil in heeft!



Tiny
20-6-2015
 Meld misbruik24-11-2014 21:31:25

Hoi Brenda, ik weet dat het niet moet maar mijn vriend wil het perse wel doen. We hadden ook niet verwacht dat er zoveel bij kwam zien maar ja het is zijn keuze om het te doen. Hij wil niet als ongelovige genoteerd staan πŸ˜•. Voor mij moest hij dit niet doen, maar vind het natuurlijk wel lief dat hij dit doet



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik1-12-2014 17:49:00

Brenda voor de show doen we het zeker niet! Ik vindt het wel iets hebben voor de kerk trouwen...wij trouwen met een witte koets familie in een huifkar... 😊die misvieringen nemen we er met veel plezier bij! πŸ˜‡



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik1-12-2014 17:57:46

Majona wij moeten in januari ook contact opnemen met onze priester!! 😊
Brenda heb de mail nog eens overlezen valt best mee hoor eens 45min op voorhand daarna mis bijwonen juist hetzelfde voor dag 2 eerste keer in januari tweede keer in maart. Ik moet niet werken gelukkig anders mocht mijn ventje alleen gaan...πŸ˜‰ dit weekend geweest mochten we ook naar een viering gaan begin van de advent konden niet en weekend 12 tot 14december ook een gans weekend. Kunnen erook niet bij zijn al andere plannen die zijn met andere koppels elkaar leren kennen enzo.je eten je slaapplaats zat er allemaal in voor 200€!dacht ik! Komt steeds dichter en dichter. Hoe begin je aan een misboekje mis wat inspiratie!! πŸ˜• tnx 😊



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik1-12-2014 20:03:01

Ja voor jullie is het al aan het afkorten ;-) wij moeten nog steeds 648 dagen wachten :-D.

Ik zie er wel naar uit en ik neem er alles wel graag bij. Ik wil zeer graag voor de kerk trouwen, voor mijn vriend hoeft het allemaal niet doordat hij ook niet gedoopt is maar hij wilt het wel voor mij doen doordat ik het zo graag wil ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...