Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen met foto...

28-1-2007 15:46:33
hallo,

mijn verloofde en ik willen graag foto's laten maken bij een fotograaf en die dan gebruiken om zelf onze uitnodigingen te maken...
maar ik heb niet zoveel ervaring met een fotograaf. Ik hoorde enkel dat weinig fotografen de negatieven willen meegeven...en die hebben we wel nodig denk ik als we ze willen bewerken voor op onze uitnodigingen en menu's en dergelijke?
klopt dit? iemand tips?

daisy
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 345

eva
24-5-2008
 Meld misbruik28-1-2007 16:08:58

Het klopt dat fotografen hun werk niet of zeer moeilijk vrijgeven. Digitale foto's worden soms op cd gezet, maar in een te lage resolutie, zodat je ze niet kwalitatief kan printen. Om negatieven in te scannen heb je een speciale scanner nodig.
Je kan digitale foto's laten nemen door vriend/familie(zo zie je direct resultaa) of je laat een reportage doen door een fotograaf. Laat de beste foto vergroten, scan die in op een hoge resolutie en zo kan je ze bewerken.
Veel succes.

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik28-1-2007 16:25:45

Wij gebruikten ook een foto op onze uitnodiging. Ik heb ze door mijn vader laten trekken met een eenvoudige digitale camera. Misschien een idee om het zelf te doen: levert ook mooie foto's en bespaart al een deel uit je budget.
Groetjes

Peter

Meld misbruik28-1-2007 17:34:46

Hallo Daisy,
Neem eens een kijkje op peter937.fotopic.net, en contact via pmfotografie@hotmail.com
Groeten!

Jona
18-8-2007
 Meld misbruik28-1-2007 17:36:16

Hey Daisy

Wij hebben de foto voor onze uitnodiging zelf getrokken met een digitale camera, veel goedkoper!!!! En we hebben een kleurprinter en fotopapier, geloof me het is even goede kwaliteit dan bij een fotograaf en een stuk goedkoper!

Groetjes Jona