Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen met foto...

28-1-2007 15:46:33
hallo,

mijn verloofde en ik willen graag foto's laten maken bij een fotograaf en die dan gebruiken om zelf onze uitnodigingen te maken...
maar ik heb niet zoveel ervaring met een fotograaf. Ik hoorde enkel dat weinig fotografen de negatieven willen meegeven...en die hebben we wel nodig denk ik als we ze willen bewerken voor op onze uitnodigingen en menu's en dergelijke?
klopt dit? iemand tips?

daisy
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 345

eva
24-5-2008
 Meld misbruik28-1-2007 16:08:58

Het klopt dat fotografen hun werk niet of zeer moeilijk vrijgeven. Digitale foto's worden soms op cd gezet, maar in een te lage resolutie, zodat je ze niet kwalitatief kan printen. Om negatieven in te scannen heb je een speciale scanner nodig.
Je kan digitale foto's laten nemen door vriend/familie(zo zie je direct resultaa) of je laat een reportage doen door een fotograaf. Laat de beste foto vergroten, scan die in op een hoge resolutie en zo kan je ze bewerken.
Veel succes.

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik28-1-2007 16:25:45

Wij gebruikten ook een foto op onze uitnodiging. Ik heb ze door mijn vader laten trekken met een eenvoudige digitale camera. Misschien een idee om het zelf te doen: levert ook mooie foto's en bespaart al een deel uit je budget.
Groetjes

Peter

Meld misbruik28-1-2007 17:34:46

Hallo Daisy,
Neem eens een kijkje op peter937.fotopic.net, en contact via pmfotografie@hotmail.com
Groeten!

Jona
18-8-2007
 Meld misbruik28-1-2007 17:36:16

Hey Daisy

Wij hebben de foto voor onze uitnodiging zelf getrokken met een digitale camera, veel goedkoper!!!! En we hebben een kleurprinter en fotopapier, geloof me het is even goede kwaliteit dan bij een fotograaf en een stuk goedkoper!

Groetjes Jona

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik28-1-2007 17:49:32

Hey,

Wij gebruiken ook een foto op onze uitnodiging. Wij hebben gekozen voor een foto die twee jaar geleden in Frankrijk genomen is. Ik heb het altijd een prachtige foto gevonden en daarom gebruiken we die nu. Hij is nog genomen met een gewoon fototoestel. Wij hebben de foto gewoon ingescand en hij is perfect bruikbaar.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Evelien
17-3-2007
 Meld misbruik28-1-2007 19:23:06

Hallo,
Wij hebben ook uitnodigingen met foto's, genomen door onze fotograaf. De drukker scant die foto's in om verder te gebruiken, negatieven heb je in principe niet nodig. Je kan misschien ook vragen aan jouw fotograag om de gekozen foto's door te mailen naar je fotograaf zodat je geen scankosten hebt.
Gr
Evelien

Benedikte
14-10-2006
 Meld misbruik28-1-2007 22:27:01

Wij hebben 9 foto'tjes van ons twee gebruikt voor onze uitnodiging. Het waren allemaal foto's die we reeds liggen hadden. Sommige waren digitaal, andere nog analoog. Die hebben we dan gewoon ingescand. En, dat lukt aardig. Want, de drukker vraagt slechts 300 dpi resolutie om te drukken.
Dus, stel dat je de negatieven niet krijgt: inscannen is de boodschap!

Groetjes, Bene

Benedikte
14-10-2006
 Meld misbruik28-1-2007 22:27:23

Wij hebben 9 foto'tjes van ons twee gebruikt voor onze uitnodiging. Het waren allemaal foto's die we reeds liggen hadden. Sommige waren digitaal, andere nog analoog. Die hebben we dan gewoon ingescand. En, dat lukt aardig. Want, de drukker vraagt slechts 300 dpi resolutie om te drukken.
Dus, stel dat je de negatieven niet krijgt: inscannen is de boodschap!

Groetjes, Bene

Evy
10-2-2007
 Meld misbruik29-1-2007 19:29:57

hey, je kan ook gewoon met een eigen toestel een foto neme en die op je pc zetten en zodoende kan je die via een fotoprogramma zelf bewerken tot het gewenste resultaat zo zijn wij er ook aan begonnen en hebben we onze eigen uitnodigingen gemaakt. Groetjes Evy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...