Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Perkamentrol

28-1-2007 0:16:19
Hey bruidjes,

Ik wou afstappen van de standaard papieren uitnodigingen en wou iets origineels en bedacht om perkamentrollen te versturen als uitnodigingen. Mijn ouders zijn hier niet mee akkoord en hebben zich er zelfs heel boos in gemaakt, "Zoiets doe je niet, een uitnodiging moet formeel gebeuren via een kaart" was hun antwoord. Wat vinden jullie ervan? Hoort een uitnodiging altijd te gebeuren met een kaart?

Alvast bedankt!

Vân
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1890

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik28-1-2007 10:43:21

Ik vind dat je zelf moet kunnen kiezen hoe je je uitnodigen maakt. Traditioneel is dat met een kaart, maar ik heb er ook al gezien in een CD-hoes,... 't is natuurlijk te zien hoeveel invloed je je ouders wil laten hebben in je trouw. Wij kiezen bijvoorbeeld alles zelf, ook al zouden zij bepaalde dingen anders doen.

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik28-1-2007 11:46:43

tis maar hoe je ouders reageren... wij gaan wijnflessen voorzien van een nieuw etiket en dat als uitnodiging gebruiken en dan dezelfde fles als bedanking (ene keer rood, andere keer wit wel maar zelfde fles, merk...)
ze weten dat ik altijd creatief geweest ben en verwachten ook geen traditionele uitnodiging. de rest van familie en vrienden weet ook enkel dat de uitnodiging niet in de bus zal kunnen en zijn al heel nieuwsgierig...

groetjes
sas677

Jona
18-8-2007
 Meld misbruik28-1-2007 17:43:23

Hey, jullie beslissen toch zelf hoe jullie uitnodigingen eruit zien? Jullie trouwen toch, niet jullie familie. Wij hadden ook eerst het idee van wijnflessen, dan ook het idee van perkament, maar dat was wat moeilijk om zelf te maken, nu hebben we speciale kaartjes, heel persoonlijk en toch origineel en tof. De uitnodiging van je huwelijk moet een stuk jezelf weergeven, want het is een voorbode van hoe je totale huwelijk er zal uitzien. Vrienden van ons hadden een hele simpele uitnodiging waar compleet geen moeite voor was gedaan, en het huwelijksfeest was spijtig genoeg net hetzelfde. Een tegenvaller. Dus laat je niet doen! Kies zelf je uitnodigingen en steek er een stuk van jezelf in. Dat vinden de mensen veel toffer dan een saaie formele kaart!

Groetjes Jona

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...