Terug naar overzicht
Ik vind dat je zelf moet kunnen kiezen hoe je je uitnodigen maakt. Traditioneel is dat met een kaart, maar ik heb er ook al gezien in een CD-hoes,... 't is natuurlijk te zien hoeveel invloed je je ouders wil laten hebben in je trouw. Wij kiezen bijvoorbeeld alles zelf, ook al zouden zij bepaalde dingen anders doen.
tis maar hoe je ouders reageren... wij gaan wijnflessen voorzien van een nieuw etiket en dat als uitnodiging gebruiken en dan dezelfde fles als bedanking (ene keer rood, andere keer wit wel maar zelfde fles, merk...)ze weten dat ik altijd creatief geweest ben en verwachten ook geen traditionele uitnodiging. de rest van familie en vrienden weet ook enkel dat de uitnodiging niet in de bus zal kunnen en zijn al heel nieuwsgierig...groetjessas677
Hey, jullie beslissen toch zelf hoe jullie uitnodigingen eruit zien? Jullie trouwen toch, niet jullie familie. Wij hadden ook eerst het idee van wijnflessen, dan ook het idee van perkament, maar dat was wat moeilijk om zelf te maken, nu hebben we speciale kaartjes, heel persoonlijk en toch origineel en tof. De uitnodiging van je huwelijk moet een stuk jezelf weergeven, want het is een voorbode van hoe je totale huwelijk er zal uitzien. Vrienden van ons hadden een hele simpele uitnodiging waar compleet geen moeite voor was gedaan, en het huwelijksfeest was spijtig genoeg net hetzelfde. Een tegenvaller. Dus laat je niet doen! Kies zelf je uitnodigingen en steek er een stuk van jezelf in. Dat vinden de mensen veel toffer dan een saaie formele kaart!Groetjes Jona