Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mauritius

  12-11-2014 13:06:40
Hallo

Wij zijn volop aan het rondkijken voor onze huwelijksreis. Ons eerste gedacht was om gewoon zoals andere jaren naar Turkije te gaan. Maar we vinden dat het volgend jaar toch net iets meer mag zijn..
Nu ben ik Mauritius tegengekomen en op slag verliefd! Wie is er al naar toe geweest? Welk hotel? Wat zijn jullie ervaringen, en waar hebben jullie geboekt? En als het ook nog mag had ik graag jullie budget geweten :-).

Alvast bedankt!

Groetjes
Dorien

Dorien
22-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1159


jessica
27-6-2015
 Meld misbruik12-11-2014 19:15:30

Mauritius is ook heel mooi. Wij zijn naar Victoria hotel gegaan van beachcomber. Schitterend hotel. Wil je super service, lekker eten en exclusief hotel dan moet je bij 20 degres sud. Maar daar hangt natuurlijk prijskaartje aan. Victoria hotel is natuurlijk ook schitterend. Wij gaan in februari daar ook trouwen ( enkel ceremonie niet officieel)
Wat belangrijk is, is dat je voor hotel in het noorden gaat.

Sowieso is het niet de ideale periode maar ik ben ook al eens in die periode gegaan en valt goed mee . 27 graden en af en toe een bui. Maar door de warmte kan je wel blijven liggen.

Ik heb in het verleden geboekt met rainbow maar nu voor het eerst met Mauritius travel.

Veel succes met de zoektocht!

Groetjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums