Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideeën voor fotohokje/flitspaal/... gevraagd

  10-11-2014 9:21:41
In juni 2016 is ons huwelijk gepland (we hebben nog eventjes tijd dus :) )
We zijn voor het concept van een flitspaal/fotohokje te vinden maar vinden het veel geld voor "eenmalig gebruik". Nu heb ik het idee om zelf een te bouwen, het meeste materiaal ervoor heb ik en ik ben normaal gezien handig genoeg om er iets moois/praktisch van te maken. Mijn enige probleem zijn de afdrukken. De aankoopprijs van een goede printer is minimum 1000€, dan heb je het papier/inkt nog nodig wat ook niet weinig is ...

Een fotoprinter huren gaat ook, maar dan zit ik met het totaalpakket in hetzelfde segment als een gehuurde booth.

Mijn vraag is nu als volgt:
De aantrekkelijkheid van zo'n hokje is het onmiddellijke resultaat, stel als er nu niet wordt afgedrukt ... zijn er nog mogelijkheden:

Foto's worden onmiddelijk doorgestuurd naar een ter plaatse ingegeven emailadres.
Foto's worden gepresenteerd op een groot scherm ...
Foto's worden op facebook geplaatst ...

Zou dit aanslaan, of zijn er nog verdere ideeën/opmerkingen?

Arne
25-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1356


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik10-11-2014 11:03:33

De tijd die je zult spenderen bij het aanmaken van je booth moet je ook in rekening brengen. De eventuele kopzorgen ook. Je huwelijksdag is zowiso al hectisch genoeg...constant met de booth in je achterhoofd zitten lijkt mij ook niet ontspannend. Projecteren van foto's maximum 20 minuten.. Daarna wil je publiek niet meer verder kijken.Wat doe je met je booth na je feest? Kortom, economisch gezien lijkt een zelfbouw niet echt interessant. Mvg



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik10-11-2014 11:08:15

Als je je gasten vertrouwt zou ik een Fujifilm instax mini aanschaffen.

Deze ergens leggen zodat de gasten hier foto's mee kunnen maken.
Enige nadeel: je beschikt zelf niet over de foto's.
Ik denk dat ik de €500 in een flitspaal zou investeren. Er is inderdaad een hoop last bespaard! :-)



Arne
25-6-2016
 Meld misbruik10-11-2014 11:28:59

Kopzorgen en tijd neem ik er zeer graag bij, ik hou van zo'n projectjes.
Na het feest zou deze ook niet stilstaan, ik werk in een school, daar zijn sporadisch eens feestjes. Ik kan het uitlenen aan vrienden die trouwen. Ik kan zelfstandig beginnen (www.discofoto.be ) ...

@discovideo, geen nood, 't is maar om te lachen :)



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik10-11-2014 14:53:24

Het woord "foto" zit zowiso reeds in al mijn paginatitels Arne...
grtz



PETRA
4-10-2014
 Meld misbruik10-11-2014 17:59:09

Hallo,
wij hebben zelf een babbelbox gemaakt. Dan krijgen de mensen zelf wel geen foto mee, maar het was toch zeer geslaagd en de mensen vonden het supertof. Je moet wel zien dat je een ruimte hebt niet in de feestzaal. Een grote doos, mooi versierd met daarin een eigen filmcamera. Als je er mee van wil weten, laat het maar weten.
Succes !



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik12-11-2014 10:57:59

Hoi,

Wij hebben de flitspaal gehad op ons touwfeest en ik vond het echt zijn geld waard !
Ondertussen zijn er een aantal mensen die het idee "gepikt" hebben, omdat ze het ook zo tof vonden en er wordt nog over gepraat ! (en onze trouw was op 15/3/2014)
Ook krijg je het nadien keurig op DVD, en heb je al een trouwalbum op zich gekregen.
Moesten wij opnieuw trouwen, zou dit zeker voorrang krijgen tov andere kostelijke zaken zoals een old timer busje waar we amper in gezeten hebben. Dan hebben we aan de flitspaal veel meer gehad !
Ik zou het jammer vinden moest er die dag iets mis mee gaan, en dat al het werk voor niets was. Anders heb je maar de gsm nr. te bellen, en ze staan er !
Ik kan me ook niet inbeelden dat onze gasten naar een scherm zouden kijken om hun foto's te bekijken. Ze vonden het echt leuk om die foto's in 2-voud te hebben.
Maar ik spreek maar voor mezelf hé.
Veel knutselplezier ! :-)



LUC

 Meld misbruik12-11-2014 19:02:45

Arne,

Met betrekking tot uw vraag: "zijn er nog andere mogelijkheden?"

Ja, een totale verassing, een DvD, waarop al jullie gasten, die voor de Babbelbox hebben gestaan, te zien zijn. Een film met HD beeld en stereo geluid. En als kers op de taart : van alle gasten een digitale foto.

Het leuke is, de avond van het feest merk je niks pas een week na het feest, kan je, samen met familie en, of vrienden, opnieuw genieten.

Check op http://www.luckysdvdbabbelbox.be

Veel plezier met de voorbereidingen.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...