Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getrouwd

  8-11-2014 13:12:42
beste bruidjes en gommetjes,

nu ik bijna 2 maanden getrouwd ben heb ik eindelijk de tijd gevonden om nog eens een berichtje te posten.
Onze huwelijksdag is voorbij gevlogen, we hebben er super van genoten en alles is vlot verlopen.
we dienen dan ook enkele mensen te bedanken.

Hof Ter Velden, bedankt voor de vlotte bediening, de vriendelijkheid en het alles in goede banen leiden ter plaatse, het is een feestzaal die ik iedereen van harte van aanraden.

Youniek Bruidsmode, super goede bediening, vriendelijke mensen die hun vak tot in de puntje kennen.

Nail E bodycare voor het verzorgen van mijn make-up

Kapsalon Sabine Zen, voor het toffe kapsel op mijn mooiste dag.

en waarschijnlijk nog vele anderen die ik momenteel vergeet.

groetjes

vicky

vicky
13-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1146


stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik12-11-2014 13:39:17

Proficiat met jullie huwelijk xxx



Karen
10-10-2015
 Meld misbruik1-2-2015 13:19:44

Dag Vicky,

Mag ik vragen welke DJ jullie hadden? Wij trouwen namelijk ook in Hof ter velden, maar weten niet goed welke DJ we moeten nemen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...