Nu Online
Momenteel zijn er 24 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

..04-10-2014.. The best day!

  7-11-2014 15:57:21
Hallo iedereen!

Op 4 oktober was onze dag ook eindelijk daar! Maanden lang leef je naar die dag toe en als het dan zo ver is, vliegt de dag voorbij! Ik heb eigenlijk amper iets gepost op het forum maar wel heel erg veel inspiratie en ideeën opgedaan :-) En het was altijd leuk om te lezen hoe anderen de dingen aanpakken!

Onze speciale dag is intussen al een dikke maand geleden maar in mijn gedachten beleef ik het nog elke dag opnieuw. Het was een schitterende dag met stralend weer en we hebben op en top genoten. Het is waar, het is zo snel voorbij en je beleeft zoveel emoties die dag! Het was echt een heerlijke dag. We hebben leuke complimentjes gekregen over onze viering. Het was een kerkelijke viering, maar onze pastoor heeft ons volledig vrijgelaten en we mochten zelf kiezen wat er gedaan/gezegd werd. Hij had ons ook gevraagd om elk een brief te schrijven over ons als koppel en waarom we met elkaar verder willen. Onze brieven heeft hij gebruikt om de viering echt persoonlijk te maken. Schitterend! Ook mijn papa
had een zeer mooie tekst voorbereid over ons (we wisten zelf niet wat hij ging
zeggen) en er vloeiden dan ook heel wat traantjes :) De receptie hebben we
buiten kunnen doen gezien het prachtige weer. Dat hadden we begin oktober nooit verwacht dus we hebben er echt van genoten, net zoals iedereen die erbij was. We deden onze openingsdans rond 22u30 en daarna is het feest losgebarsten. En er is gefeest tot in de vroege uurtjes! Echt zalig!

Hierbij nog even wat foto’s, want inderdaad, die zeggen inderdaad meer dan een
heel verslag :-)

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1020418957743...

Ik zet het album wel maar even op “publiek” dus snel zijn is de boodschap voor wie ze wil zien :-) Op de website zijn er ook nog een paar foto’s te vinden van onze dag : http://www.marieboulyphotography.com/#!joke--ian/cx56

Joke
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2425


An
20-2-2015
 Meld misbruik7-11-2014 16:20:53

Mooie foto's! Welke locatie hebben jullie gebruikt?



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik7-11-2014 17:35:43

Ik wou ook juist vragen waar jullie fotos zijn genomen, want zo iets zoeken wij ook! ;)



tinne
15-5-2015
 Meld misbruik7-11-2014 18:53:55

Mijn Beringen?



Sophie
26-6-2027
 Meld misbruik7-11-2014 19:41:19

Waar heb jij die hangertjes laten maken aan jouw boeketje? Prachtig



Britt

 Meld misbruik7-11-2014 20:38:32

Ik ben fan van je bedankingsgeschenkjes (confituurpotjes?) en de wagen.; :) Proficiat!



Joke
4-10-2014
 Meld misbruik7-11-2014 22:54:30

Inderdaad, we zijn naar de oude mijngebouwen in Beringen geweest :) Leuke locatie en mooie lichtinval. Wij waren op voorhand wel al eens gaan kijken dus zo verlies je de dag zelf geen tijd met zoeken naar waar er allemaal toffe fotoplekjes zijn want het is toch een vrij grote site.

@ Sophie : de hangertjes aan mijn boeket heb ik zelf gemaakt :) Ik had in de veritas enkele houdertjes gekocht, hier de foto ingedaan (gewoon geprint eigenlijk op wat dikker, glanzed papier), dan met hars erover en laten uitharden. Echt super gemakkelijk!

@ Britt: bedankt! De bedankjes waren inderdaad confituurpotjes :) Heel veel fijne reacties op gekregen!



Jolande
22-5-2015
 Meld misbruik8-11-2014 7:39:35

Hele mooie foto's Joke! In Lommel getrouwd?



Debby
20-6-2015
 Meld misbruik8-11-2014 10:42:44

Hele leuke foto's, lijkt me een super trouw dag! Mag ik je vragen waar jullie het groene autootje gehuurd hebben? Wij zoeken namelijk ook zoiets in die kleur :)



Joke
4-10-2014
 Meld misbruik8-11-2014 17:38:47

@ Jolande: we zijn inderdaad in Lommel getrouwd. Ben je ook van hier in de buurt? :)

@ Debby: we hebben zo wat elk Fiat forum afgezocht en overal zoekertjes geplaatst in België en Nederland. Uiteindelijk hebben we de Fiat via via gevonden maar was eigenlijk meer een vriendendienst :) en dus geen verhuurbedrijf...



Debby
20-6-2015
 Meld misbruik8-11-2014 18:16:33

Oké, bedankt voor je antwoord! We willen graag een lichtgroene fiat of mini cooper, maar dat zal dus nog een hele zoektocht worden :)



Jolande
22-5-2015
 Meld misbruik9-11-2014 13:48:23

Jep, ik woon in Lommel :).
Ga de mijnen in beringen als binnenlocatie in mijn achterhoofd houden. Wat een mooie locatie!



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik9-11-2014 15:02:25

Wauw mooie foto's! Ik had dan weer een vraagje over uw mooie armbandjes met het oneindig teken! Van waar komen die en aan wie had je die allemaal gegeven?!



Joke
4-10-2014
 Meld misbruik9-11-2014 16:05:18

Ha, ik ben ook een Joke die trouwde op 04/10/14. ;)

Superfoto's!




Joke
4-10-2014
 Meld misbruik12-11-2014 10:41:44

@ Debby : inderdaad een hele zoektocht! Wij wilden ook graag een Fiat of een Mini :-) Best kan je contact opnemen met wat clubs enzo. Soms duurt het wel even voor er een antwoord komt, maar zo hebben wij de auto uiteindelijk ook gevonden (en ook pas eind juli).

@ Cindy : de armbandjes heb ik voor een stuk zelfgemaakt. De strikjes zelf heb ik besteld via Etsy (custom listing voor 8 kleine strikjes) bij de volgende shop https://www.etsy.com/shop/vintagestampjewels --> heel goede service, snelle reactie en ben echt super tevreden erover! Dan heb ik alles zelf in elkaar gezet. Ik had zo'n armbandje voorzien voor mijn 8 beste vriendinnen. Ik had er dan zo'n heel pakketje van gemaakt met een kaartje erbij en een fotokadertje met foto's van ons allemaal (we kennen elkaar allemaal al heel lang). Vonden ze super!

@ Joke : hoe grappig dat we op dezelfde dag zijn getrouwd! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info