Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag huweljksdag

  7-11-2014 15:35:34
Hoi!

Ik heb hier met veel plezier al jullie verslagjes en tips gelezen. Daarom geef ik toekomstige bruidjes graag het volgende mee: Geniet op jullie dag!

Onze dag was op 4 oktober 2014, stralende zon :)

De vrijdagavond 3 oktober kwamen een vriendin en mijn getuige (mijn zus) logeren bij mij. Mijn toekomstige had ik voor 1 nachtje buiten gezet (hij vond gelukkig onderdak en een bed bij zijn getuige). Een gezellig avondje als ongetrouwde vrouw met een glaasje, pizza en echte VIJFtv film (over het huwelijk en hoe het niet moet uiteraard).

De zaterdagmorgen rond 6h ging de wekker af: broodjes in de oven, koffie zetten, douche nemen om tegen 7h te kunnen starten aan de make-up en kapsel.
Dit werd gedaan door Dorothy Vandermaelen, toffe madam, die weet waar ze mee bezig is. Echt heel leuke commentaren gekregen op mijn kapsel (retro, met echte bloemen in).

Rond 10h kwam de ouders, broer, fotograaf toe. Rond 10h15 kwam mijn echtgenoot aan :). Eventjes snel doordoen, want ik moest nog mijn trouwkleed aandoen. Schoonmama naar beneden om haar zoon bezig te houden, en zo kwam dit uiteindelijk ook allemaal goed.

Even elkaar bewonderen en dan te voet (want het was stralend weer) naar het gemeentehuis. Vanaf dan was hij mijn man :). Daarna kwamen we terug naar ons appartement om een glaasje te drinken en een hapje te eten. Van hieruit vertrokken de fotograaf en wij richting Gent. Fotoshoot gewoon in Gent centrum, echt leuk om te doen. Je kan niet anders dan lachen, want iedereen die je tegenkomt lacht naar jou en wordt vrolijk.
Rond 16h gingen we richting onze feestzaal "het braemhof " in Gentbrugge. Snel daar nog even wat foto's maken met de getuigen en familie om ons daarna te verstoppen voor de grote groep.
Om 17h had iedereen een plaatsje gevonden en maakten wij onze entree voor de ceremonie, die geleid werd door "het huis van de mens". Helemaal eigen inbreng. Traantjes zijn gevloeid, maar heel erg mooie commentaren gekregen nadien.
Receptie buiten kunnen houden, daarna lekker gegeten. rond 23h30 gestart met de openingsdans (folkmuziek), en daarna een walsje met de ouders. Gevolgd door een jig waarbij iedereen ondmiddelijk mee deed, en de zaal direct tafels en stoelen aan de kant schoof om een grotere dansvrloer te creeëren. Het feestje heeft tot 05h30 geduurd en was zalig. Ik zou het zo opnieuw doen!

Een dikke dankjewel aan:
Dorothy Vandermaelen: make-up en kapsel
Norbert Maes: fotograaf
Thierry Heldenbergh: DJ
Hannie Van den Bilcke (huis van mens): ceremonie
Braemhof: feestzaal
Linx Leuven: trouwkleed


Annelore
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1885


Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik7-11-2014 16:12:27

Top: wij gaan ook voor een fotoshoot in Gent Centrum!
Als je wat voorbeeldfoto's wil delen: ik houd je niet tegen he



Céline
9-5-2015
 Meld misbruik8-11-2014 12:37:25

Merci voor je verslag!
Wij hebben hetzelfde plan voor onze fotoshoot! Ik heb enkel een beetje schrik dat het te druk zal zijn en te veel toeristen/mensen die op onze vingers staan te kijken...
wat is jullie ervaring daarmee?



Annelore
4-10-2014
 Meld misbruik8-11-2014 23:36:25

Geen schrik hebben. Het was heel erg druk in Gent bij ons. Er waren tal van activiteiten voor kinderen, 5 parkings moeten rondrijden tot we een plaatsje vonden. Veel volk maakt het net leuk. En geloof me, ik sta normaal niet graag in de belangstelling, maar hier had ik er echt geen last van.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info