Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

birdcage sluier

  5-11-2014 0:02:23
Ik heb gekozen voor een birdcage sluier. Ik vroeg mij alleen af wie dit ook heeft gedragen en hoe lang dat jullie die hebben gedragen (tot na de ceremonie? tot na de receptie?)

Britt

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 961


Lenntje
6-6-2015
 Meld misbruik5-11-2014 9:09:16

Hey Britt, ik ben ook aan het denken aan een birdcage, maar heb er op de moment nog geen mooie gezien (allé, veel mooie, maar geen exact hoe ik het zou willen :-)). Ik zou het -afhankelijk hoeveel tijd er is tussen receptie en avondfeest - tot na de receptie dragen, kan je er misschien aan je zaal nog een paar mooie foto'kes mee trekken? Waar heb je de jouwe gevonden?
Groetjes



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik5-11-2014 9:40:40

Dag Britt,

Ik heb een gewone sluier en ga hem terug dragen tot aan de foto's (na de ceremonie dus).
Enkele foto's mét sluier en enkele zonder sluier...
Heel misschien zet ik hem terug op tijdens de receptie, zodat iedereen mijn 'volledige' outfit heeft gezien...



Britt

 Meld misbruik5-11-2014 11:25:24

Bedankt alletwee voor de reacties. Waarschijnlijk ga ik hem ook op de receptie nog dragen en dan zie ik wel... De zoektocht naar een geschikte birdcage is inderdaad ook voor mij niet gemakkelijk geweest. Ik heb de mijne uiteindelijk gevonden bij le chapeau in Antwerpen. De mijne is zonder nog eens een bloem of een broche of een diadeem, het is er eentje met een eenvoudige knijper...maar dat vind ik net goed in combinatie met mijn oorbellen etc.. Via etsy kan je er ook bestellen. In de UK heb je ook meer keuze in die dingen.Alhoewel ik veel online besteld heb, vond ik het toch belangrijk dit toch aan te zien. Het is toch iets anders dan juwelen of een handtasje bestellen online of zo, vind ik....



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik5-11-2014 17:00:49

Kijk eens bij hoeden Martine Verstraeten; topvrouw!



Evy
28-6-2014
 Meld misbruik5-11-2014 19:29:10

Ik had er ook eentje, heb dit de hele avond/nacht gedragen. Had het wel zodanig in mijn haar verwerkt dat het niet over mijn ogen viel, maar gewoon de zijkant van mijn haar bedekte :-)
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/...



Britt

 Meld misbruik7-11-2014 21:07:58

Evy, dat is mooi opgelost hè, zo aan de zijkant.... dan heb je er inderdaad geen "last" van gehad, want zo hangt het nooit in de weg. Het stond je leuk trouwens! Die van mij komt meer schuin over het gezicht. (ogen). Ik heb ook al gezien dat ze de veil soms even naar boven buigen, als het moet. Ik zie wel...

En wat betreft het vinden van de birdcage sluiers...écht niet evident... ikzelf heb ook eerst geprobeerd via een hoedenmaakster (een andere wel dan diegene die Jolien vernoemt), maar die kon dat enkel op een diadeem zetten en dat zag ik niet zitten, want zo verlies je het nonchalante effect ervan, dat ik zo mooi vind aan een birdcage sluier en wou het ook niet enkel vooraan het hoofd. Ik ben eigenlijk niet zo diadeem-minded, dus dat is ook wel persoonlijk. :) Ik heb er nu dus ééntje met een knijper van le chapeau in Antwerpen en daar ben ik wel heel tevreden van.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...