Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De foto's 4/10/14

  30-10-2014 9:58:23
http://huwelijksfotograaf-jorickmichiels.be/reportages/...
Geen woorden meer nodig :-)

Kim
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2194


Ines
2-7-2016
 Meld misbruik30-10-2014 15:11:34

Kim,

hele mooie foto's. Proficiat!

Waar had jij de kapstok voor je jurk laten maken met 'mrs...'?

Hoe was New York trouwens??




Kim
4-10-2014
 Meld misbruik30-10-2014 15:37:22

Die kapstok komt van 'terattentie.nl'. New York was zalig! Maar vermoeiend, het was absoluut geen rustvakantie maar daarom niet even leuk! Een aanrader.

Groetjes!



Ines
2-7-2016
 Meld misbruik30-10-2014 16:36:27

Ik ga onmiddelijk eens kijken op de website. New York is inderdaad zalig. We zijn er zelf al 2 keer geweest en ben er met kerst ook ten huwelijk gevraagd dus wij blijven er zeker terugkeren. :)




lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik30-10-2014 17:25:10

super en nogmaals een heel grote proficiat, u zag er prachtig uit!!!



evelien
9-5-2015
 Meld misbruik31-10-2014 16:31:21

heel mooie foto's en nogmaals proficiat!
Wij trouwen zelf ook in Duffel en ons feest gaat ook door in 't Lepeltje :)

Groetjes



Kim
19-7-2014
 Meld misbruik31-10-2014 19:47:17

Mooie foto's! Jorick Michiels was ook onze fotograaf, hij is toch top he :)



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik1-11-2014 20:48:06

WooooW wat n foto's suuuper ^^ ging het ook vragen van het kapstokje hoeveel gekost? En hebben ze die ook voor de mannen? Kussentje voor de ringen zelf gemaakt? Nogmaals dikke proficiat!! Oooh amerika en duur new york? Ook n droom van ons 😀



Ines
2-7-2016
 Meld misbruik2-11-2014 10:05:29

Mieke,

New York is super! Het is echter niet goedkoop maar dat hangt van verschillende factoren af. Er zijn periodes dat de hotelkamers goedkoper te boeken zijn (in de minder drukke perdiodes). Wij zijn de eerste keer in oktober geweest en dat was goedkoper dan bv in december, zoals vorig jaar. Is er dan ook heel druk maar de sfeer is fantastisch met kerst. Hangt ook veel af van je hotelkeuze. Een tip; hoe vroeger je de ticketten voor het vliegtuig boekt, hoe voordeliger. Echt zeker een aanrader. Wij hebben er ons hart verloren en blijven teruggaan.

xx



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik11-11-2014 21:32:51

Ok bedankt voor de tips 😊



Marc
17-9-2016
 Meld misbruik29-7-2015 0:39:21

Hallo ,

Prachtige foto's !!
Waar hebben jullie dit busje gehuurd ?
Eventueel prijskaartje?
Groetjes,

Marc


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info