Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eten en drinken ...

  24-10-2014 23:52:23
Hallo dames en heren

ik ga pas in 2016 trouwen , er is wel tijd tot dan ma toch wil ik alles super voorbereiden ... :)

nu eerst wil ik mij excuseren voor mijn nederlands , niet zo goed ,ma ik ga is

proberen goed te doen :)

Ik weet ongeveer wat ik wil maar ik heb alleen met 1 ding moeilijk en dat is eten en drinken op het feest .Nu mijn vraag is :

Wat voor formule hebben jullie gekozen? en voor drinken en voor eten? hebben jullie ook wat sterken drank op het menu staan?

Heel veel succes en heev veel grtz aan al de druidtjes

xxxx

liliya
16-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1245


INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik25-10-2014 15:33:43

Lilliya, het NL lukt je toch goed. In welke regio plan je te feesten?

Sterke drank wordt op een avondfeest nooit aangeboden. Dat is trouwens toch erg duur, en erg dronken genodigden is te vermijden.

Voor de maaltijd hangt het toch sterk af van je gekozen locatie. Kies je voor een traditionele feestzaal, dan zullen die hun aanbod voorstellen waaruit je kunt kiezen. Als je opteert voor een huurzaal moet je op zoek naar een traiteur die ter plaatse komt. Maar opgepast, dat is vaak zelfs een duurdere oplossing.

Voor de drank stellen de traditionele feestzalen meestal een forfaitaire prijs per persoon voor. Het maakt dan niet uit of enkele vrienden 4 of 14 pinten drinken bij wijze van spreken.

Succes.



liliya
16-7-2016
 Meld misbruik25-10-2014 22:28:45

Beste ,

hallo merci voor u reactie.

ik plan mijn trouw in regio Turnhout ,Geel...

ja ik weet het dat sterken drank wat duurder is mja er zijn wel gasten die alleen dat drinken en ik kan die niet dwingen om wijn of pint te drinken...mja

Thx xxx



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik25-10-2014 22:38:09

Hey,
Staat nog niet volledig vast,maar onze voorkeur gaat uit naar bbq met zowel vlees als vis,daarna desert buffet en voor in de late uurtjes een nacht buffet. Voor ons zeker en vast GEEN sterke drank. Het humeur van mijn familie gaat dan zeer snel achteruit😱
En heb al gehoord dat, dat nogal voorkomt bij andere.
Maar dit moeten jullie zelf uitmaken natuurlijk.
En zoals hier boven al genoemd in de meeste zalen schenken ze geen sterke dranken,mss wel om de zelfde reden als bij ons.
Grtjes Sofie



Dominique
2-5-2015
 Meld misbruik5-12-2014 12:44:25

Hey liliya,

Op mijn trouwfeest geef ik ook sterke drank (Vodka). Ik ben zelf Pools dus kan ook niet anders :) Ik ga het in Polen gaan kopen, waar het veel goedkoper is. Ik heb een All-in formule voor mijn diner/feest en de zaaleigenaar vond het geen probleem dat ik zelf voor mijn sterke drank zorgde.

Het belangrijkste is dat je gasten niet te veel beginnen te mengen maar als ze alleen maar sterke drank drinken dan zie ik geen probleem.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...