Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Naamkaarjtes

  24-10-2014 17:31:52

Hallo

Wij gaan op ons trouwfeest werken met tafelnamen en naamkaartjes. De naamkaartjes voor op de tafels ga ik zelf maken, in de vorm van een hartje die we op de glazen kunnen schuiven. Voor de tafelnaam ga ik kegels in piepschuim beplakken met rode en witte nepbloemen, een ijzerdraad inschuiven en daar de kaart met de tafelnaam tussen schuiven. Maar ik ben er nog niet goed aan uit hoe ik de naamkaartjes ga doen voor als de mensen binnen komen. Van de feestzaal krijgen we kaartjes, daar moeten we de naam en tafel invullen. Ik had gedacht om op een grote plank kleine wasknijpertjes te lijmen en daar kunnen we dan de kaartjes alfabetisch tussen steken. Schrijven jullie iedere persoon apart op, of is dit per koppel? Laten jullie ook zelf de mensen hun kaartje zoeken of moet iemand dit persoonlijk geven?


Lisa
10-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 955


Astrid
18-4-2015
 Meld misbruik25-10-2014 19:56:04

Ik had gedacht van kaartjes per koppel te maken en dit in zo'n boompje te hangen die ze ook voor doopsuiker gebruiken. Ik ga eens met de zaal zien waar ik dat boompje kan zetten. Ik had gedacht om de kaartjes niet alfabetisch te hangen maar iedereen van mijn familie samen, zijn familie samen en dan de vrienden en collega's samen maar ik ben er ook nog niet helemaal uit. Ik ga het mss eens testen samen bij mijn schoonmama.



Annelies
27-8-2011
 Meld misbruik26-10-2014 0:29:06

Hallo Lisa,

Normaal gezien schrijven ze de kaartjes per koppel. Het koppel blijft (normaal gezien) toch altijd samen en anders moet je veel te veel kaartjes schrijven ;-) (pas op, als je echt wilt kunt je dit uiteraard doen é, alles staat vrij)
Persoonlijk denk ik dat het beter is dat iemand anders de kaartjes afgeeft. Ik vrees namelijk dat het wel eens een rommelje kan worden op de plaats waar de kaartjes liggen.

Groetjes,

Annelies Vandebon
Marrynique
Weddingplanner/ceremoniemeester
marrynique@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...