Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele bedanking (Bv feestflitser°

  23-10-2014 11:44:13
Weet er iemand een goed alternatief voor de feestflitser? ( is een box waar je genodigden op de avond zelf foto's kunnen laten maken en die krijgen ze dezelfde avond mee naar huis ) dit is super leuk maar vrij duur.

Femke
30-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 1948


LUC

 Meld misbruik23-10-2014 12:30:06

Femke,

Het is inderdaad een leuk concept, maar wanneer de foto's de avond zelf worden afgedrukt is het inderdaad prijzig. Hou er rekening mee dat kinderen niet altijd het besef hebben wat dat "ding" doet, en dat de fotobooth al snel als speelgoed wordt bekijken. Vele bedankingsfoto's slingeren dan rond in de zaal en daar rond :(

Sinds dit jaar bouwde ik in onze standaard DvDBabbelbox een optie in zodat elke gast die iets inspreekt in de DvDBabbelbox ook na 6 seconden wordt gefotografeerd. Een Hybride DvDBabbelbox dus met film en foto. Daar dit alles Digitaal gebeurt, (Hoge definitie film en 10,2 Megapixel foto), kan het niet veel kwaad dat de "kinderen" al eens misbruik maken :) Die opnames worden er netjes uitgeknipt.

Vele klanten gebruiken de foto's om ze ACHTERAF te selecteren, en ze dan te bewerken in een bedanking. M.a.w. geen souvenir de avond zelf, maar pas als bij iedereen het leven zijn gewone gang gaat.

Veel plezier met de voorbereidingen.

Bauwens Luc voor

http://www.luckysdvdbabbelbox.be




Lizzy
6-6-2015
 Meld misbruik23-10-2014 14:29:57

Wij hebben eergisteren spaghettii.be vastgelegd.
Zij zijn nog niet bekend en staan open voor prijsonderhandelingen (ze doen je zelf ook voorstellen met korting).
We zitten toch ruim onder de prijs van de feestflitser en de flitspaal nu (waar ik ook prijs had gevraagd).

Vermits het nog redelijk onbekend is, ken ik niet direct mensen die al met hen hebben gewerkt, dus is het wel wat afwachten of alles in orde zal zijn.
Maar de communicatie met hen verloopt in elk geval wel heel vlot (zowel via telefoon als mail).

Meer info op: http://www.spaghettii.be/ (ze hebben ook een fb-pagina)

Groetjes
Lizzy



Eva
5-7-2014
 Meld misbruik24-10-2014 7:26:11

Hoi,

Wij hadden de feestflitser en waren supercontent hiervan. Ook heel veel goede en enthousiaste reacties gekregen van de gasten.
In de feestflitser zitten 1000 strookjes dus er kunnen strookjes gemaakt worden...
Op ons feest is de flitser bijna de hele avond bezet geweest/ massa's foto's zijn er gemaakt geweest en toch waren nog niet alle strookjes opgebruikt... Dus mag er al eens gezeverd worden en kunnen kinderen al eens meer dan enkele foto's laten nemen...
Nadien krijg je al trouwpaar ook een dvd met alle foto's ook super leuk! Hebben al veel gelachen hiermee en ook grappige om te zien wie met wie op de foto staat soms mensen die elkaar voor de trouw totaal niet kenden :)
Ohja en het is ook leuk dat na de trouw deze strookjes nog overal blijven opduiken
- op mijn werk hangen er aan ons teambord
- bij vrienden op hun kot, wc,...

Dus als jullie twijfel, een tip doen! Is zijn geld meer dan waard :)



Tiene
25-6-2016
 Meld misbruik24-10-2014 11:51:02

Ik had ook een aantal dagen geleden afgesproken met spaghettii.be, maar kreeg nu een mail dat het 50/50 is dat ze dat weekend in 2016 (!!) niet gaan kunnen i.v.m. Rock Werchter en dat ze pas in februari dat jaar gaan kunnen zeggen of het zal lukken of niet. Tja, ik kan dus maar best op zoek gaan naar een andere, denk ik :-(



Adriana
18-10-2014
 Meld misbruik24-10-2014 17:02:37

Wij zijn vorig weekend getrouwd en hebben spaghettii gebruikt.

Voor ons was de prijs erg goed, ze zijn inderdaad voor onderhandeling vatbaar, de huurprijs valt mee alleen was vervoersprijs voor ons wat meer, en dat hebben we kunnen oplossen :)

Ze zijn absoluut een aanrader. Er komen twee strips uit, eentje voor de gasten en eentje voor het bruidspaar dat ze dan kunnen ophangen aan een koord aan de muur. Onderaan de strip komt een foto van het bruidspaar met datum en 'Bedankt' erop.

Wij hebben ook (gratis inbegrepen) gekozen voor instant uploading naar onze Trouw-facebookpagina, waardoor alle gasten hun foto's er direct konden bekijken, delen en dowloaden.

Alle gasten waren er direct mee vertrokken. Ik vond heel leuk hoeveel positieve reacties erop kwamen. Ze hebben de andere bedankjes (snoepjesdoosjes) eigenlijk wat links laten liggen, omdat ze de fotostrips al hadden.

Zeker een aanrader. Bij ons deed het ook dienst als gastenboek :)

De 650 strips waren maar voor de helft op dus dat is ruim voldoende.

Ze doen ook heel de avond ipv een paar uur (dat is ook mogelijk), wij vonden dat een voordeel omdat het hoe later hoe zotter werd :)




Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik24-10-2014 21:16:17

Ook hier Spaghettii vastgelegd



Iline
24-10-2014
 Meld misbruik30-10-2014 13:53:03

Wij hebben vorig weekend ook de Spaghettii Photobooth op ons trouwfeest gehad. Wat prijs betreft zaten ze onder de andere voorstellen en kwaliteit is echt super! Ze komen inderdaad uit West-Vlaanderen terwijl onze feestzaal rond Gent was, maar daar hadden zowel zij als wij geen problemen mee.

We zijn vooral heel erg tevreden over hun service. Bij ons kwam de fotopaal heel centraal in onze zaal te staan en we maakten ons wat zorgen over verstoring van het feest, maar de flits werd op de laagste kracht gezet en zo stoorde het helemaal niet terwijl we nog steeds hele goede foto's hebben! De strookjes die eruit komen in dubbel zijn goed van kwaliteit en achteraf krijg je nog eens alle gemaakte beelden digitaal. Dus zowel als gastenboek als wedding favour is dit super!
Alle info kan je vinden op spaghettii.be of hun Facebook-pagina https://www.facebook.com/photoboothspaghettii en door te mailen naar info@spaghettii.be werden wij snel en heel correct te woord gestaan. Aan Spaghettii en Picabelco: bedankt! En aan iedereen die hier dit leest voor inspiratie: niet twijfelen!



Audrey
12-9-2015
 Meld misbruik30-10-2014 21:05:20

Hoi,

We zouden ook een photobooth willen op ons feest en Spaghettii ziet er zeer leuk uit. Het enige wat mij wat tegenhoudt, is het aantal fotostrips. Zijn 650 strips voldoende voor een hele avond? Waren de strips op jullie feest op tegen het einde van de avond?




Adriana
18-10-2014
 Meld misbruik30-10-2014 23:15:05

Dat was onze vraag ook, maar het bleek ruim voldoende.
Hij was constant bezet en dit waren rond de 152 foto's (van 19u-03u), dus totaal zijn er 304 strips uitgekomen. Dus ze waren nog lang niet op.



Adriana
18-10-2014
 Meld misbruik30-10-2014 23:18:22

Wij kregen trouwens, naast de directe foto-upload op facebook, kort daarna al de foto's via dropbox, zowel als strips, als grote foto's in kleur, als zwart-wit.
De kwaliteit van de groto foto's was echt heel goed.



Audrey
12-9-2015
 Meld misbruik31-10-2014 14:04:00

Adriana, bedankt voor de informatie! De foto's ontvangen via Dropbox lijkt me heel handig. Heb je daarvoor moeten bijbetalen of zat dat inbegrepen in het totaalpakket?



Iline
24-10-2014
 Meld misbruik31-10-2014 17:20:00

Bij ons waren de fotostrips ook helemaal niet op. Dus dat is echt wel veel hoor! En ook: het is niet omdat de strips op zijn dat je geen foto's meer kan maken, maar die heb je dan enkel digitaal... Het is te zien welke kwaliteit je wil en welk medium (gewoon digitaal of op cd of extra strookjes) hoeveel je betaalt. Vraag gewoon eens de info, dan krijg je een duidelijk prijs hoor!



Adriana
18-10-2014
 Meld misbruik1-11-2014 12:00:52

Wij hebben niks bijbetaald voor de foto's in Dropbox :)

We hadden een mooi pakket gekregen voor een goede prijs en daar zaten veel dingen al bij inbegrepen, inclusief aangepaste achtergrond voor de strips en het scherm in ons thema (kant). Ze zijn heel vriendelijk en meedenkend en deden totaal niet moeilijk over de afstand, we hebben zelfs samen een goede oplossing gevonden hiervoor. In tegenstelling tot de andere photobooth bedrijven waar ik naar heb gemaild voor beschikbaarheid en een mooie prijs, die geven u gewoon altijd de standaardprijs en daar krijg je vaak maar een paar uur voor ipv heel de avond.

Ze via USB krijgen zal wel een meerprijs zijn denk ik, maar Dropbox is zo ontzettend makkelijk :) ik heb ze gewoon overgezet naar een eigen Dropbox account (gelijk maar aangemaakt) en ik kon het zo doormailen naar mijn zus en mama. En nu kan ik er zelf ook altijd en overal aan via Dropbox :)




Audrey
12-9-2015
 Meld misbruik4-11-2014 13:38:25

Bedankt voor de informatie! Jullie hebben me overtuigd :) Spaghettii werd ondertussen vastgelegd. Ik ben benieuwd!



Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik19-12-2014 19:58:09

Richtprijzen voor de huur van de fotobooth van spaghettii?
kwestie van een idee te krijgen.
groetjes



Adriana
18-10-2014
 Meld misbruik26-12-2014 23:37:04

Huur is 250,- ongeveer, + reiskosten en extraatjes die je wilt. Voor ons een hele mooie totaalprijs ondanks de afstand <<500,-.



Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik27-12-2014 7:10:02

Voor ons helaas niet mogelijk wegens woonachtig in provincie antwerpen.



Adriana
18-10-2014
 Meld misbruik5-1-2015 22:34:23

Onze trouw was in Linter bij Sint Truiden in Vlaams Brabant. Denk zo'n 200km heen en 200km terug voor hun. Maar we zijn er toch uitgekomen ☺


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...