Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hertrouwen voor 6de huwelijksverjaardag + voor de kerk

  23-10-2014 8:09:32
hoi dames,
het is weer even geleden dat ik nog eens langskwam ;)
we zijn bijna 8 maanden gelukkig getrouwd(voor de wet)
en we willen het graag herdoen maar voor de fun voor de wet,aleja,de schepen zei als je het wil herdoen wil ik voor jullie tijd maken om jullie te trouwen omdat we niet de schepen hadden die we wilden.vond da echt jammer.
maar vind dit dus een perfecte gelegenheid om dit te doen met de schepen die we willen voor ons 6de huwelijksverjaardag en erbij nog eens voor de kerk te trouwen,manlief is hier nogal katholiek aangelegen,niet dat hij alle zondagen naar de misviering gaat maar hij is gelovig en wil zijn liefde tonen aan god.
omdat de centjes er nu niet zijn willen we dit doen na een paar jaartjes.
ook hebben we kunnen zorgen om gratis voor de kerk te trouwen,ja ok het zal niet de kerk zijn op de grote markt in kortrijk maar via een diaken dat mijn dochter heeft gedoopt deze zomer wil hij ons trouwen voor de kerk(gratis).
nu vraag ik me af waar ik een goeie videograaf en fotograaf vind voor een spotprijsje.we willen ons niet gaan blauw betalen aan foto's en een video,maar heb er nog zo spijt van dat ons wettelijk huwelijk niet in beeld werd gebracht :'(
en wil heel graag dat ons hertrouw wel in beeld gebracht wordt met een mooi achtergrondsmuziekje.nu,het zijn toekomstplannen en we hebben nog een goe 5 jaar en 4 maand te gaan maar info vragen kan je altijd beter op tijd doen hee ;)
oja waarom op ons 6de huwelijksverjaardag en niet ons 5de?omdat we graag op dezelfde datum willen trouwen (14 maart) onze 14 maart was dit jaar dus in 2014 en een vrijdag maar op ons 5de huwelijksverjaardag is dit op een donderdag,gaat moeilijk hee,dus zal het een zaterdag zijn het jaar daarna :) ook gaan we onze ringen aanpassen,we zetten het jaartal 2020 erbij achter onze echte datum dus 14-03-14/20 of 14-03-14 / 14-03-20.dus wie ons kan helpen aan wat tips en een goeie videograaf/fotograaf aan vriendelijke prijs is zeker welkom.
veel liefs sandrine & jurgen xxx

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1855


Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik23-10-2014 11:30:32

Is het niet wat vroeg om al prijzen op te vragen? Over een dikke 5 jaar zullen prijzen van (al dan niet) professionals alweer veranderd zijn. Bovendien kan er veel gebeuren in die tijd... mensen stoppen ermee, nieuwe fotografen/videografn starten een zaak op. Ook kan jullie financiële situatie er heel ander uitzien in 2020, waardoor je misschien meer mogelijkheden krijgt. Er zijn volgens mij gewoon te veel variabelen die nu nog kunnen wijzigen.






mona
27-7-2013
 Meld misbruik23-10-2014 12:46:42

Wat Annelies schreef had ik hier vanmorgen ook min of meer letterlijk neergeschreven.

Ik denk dat je wat vroeg bent met je plannen. Het is fijn om ermee bezig te zijn, en je kan gerust al eens wat rondsurfen en sites van fotografen bekijken, ideeën opdoen voor foto's, maar 'k zou in tussentijd toch ook nog een andere vrijetijdsbesteding zoeken. ;-) Want om prijzen op te vragen of datums te boeken lijkt het me ook heel erg voorbarig vroeg, om bovenstaande redenen.

Er is meer in het leven dan trouwen alleen! ;-)



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik23-10-2014 14:01:29

hey dames,ja idd er is meer dan trouwen alleen,maar eens rondvragen kan nog geen kwaad vind ik,is inderdaad wel te vroeg om alles al beginnen plannen.en idd bin ier en 5 jaar kan de prijzen al wa veranderd zijn.bedankt voor de tips alvast xx



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik23-10-2014 17:59:15

Dag Sandrine,

Mijn videograaf zijn prijzen veranderen elk jaar. Ik weet dat het ongelofelijk fijn is om een huwelijk te plannen; maar je zult nog even geduld moeten hebben!
x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...