Terug naar overzicht
Hallo Marijke,Bedoel je Hamme, Oost-vlaanderen? Ik trouw daar ook, op 07/07/'07. Jij? Bij mij komt de kapster naar huis, da is Sandy Van Goethem. Ik zen der toch content van zenne, bij mijn broer en mijn zus ulderen trouw heeft ze mijn haar ook gedaan en iedereen vond het superschoon.. en ze komt naar huis, dus da is supergemakkelijk hé!Wanneer trouwen jullie? groetjes.
Dag Ellen,Inderdaad, Hamme, Oost-Vlaanderen :-)Sandy van Goethem, vanwaar is zij afkomstig? Van Hamme zelf?Ik en mijn vriend trouwen op 01 september 2007.Groetjes
Dag Ellen,waar laat je je make up doen? of komt die ook aan huis?Marijke
Hallokes,Die is van Hamme-Zogge (daar ben ik ook van).. Zij is enkel kapster aan huis. Make up laat ik doen bij esthetiek daisy op de markt. Das een superlieve en vriendelijke! Trouwen jullie ook voor de kerk? Moeten jullie dan ook naar die bijeenkomst op 9 februari??grtjs.
Dag Ellen,Het moet nu ook lukken: ik en mijn vriend wonen ook in Hamme-Zogge! ;-) Inderdaad, wij gaan ook naar de bijeenkomst op 09 februari! Wij trouwen voor de kerk in Zogge. Jullie ook? GroetjesMarijke & David
Hallo, Nog vraagje: Heeft zij een gsm nummer / telefoon / emailadres?Dan kan ik haar eens contacteren voor het nodige..Alvast bedankt!Marijke
Ellen,Ik heb ook een emailadres, waarnaar je de gegevens van jouw kapster kan doormailen. Dat is: marijkemeganck@yahoo.comMvg,Marijke
Hamme, dat is toch in het waasland? Ik heb een kapster aan huis www.kapsteraanhuis.be en die komt zeker in die regio. Heel veel goede commentaren hier op de site.grtsE