Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kapper buurt Hamme

26-1-2007 12:39:55
Zijn er bruidjes die in de buurt van Hamme getrouwd zijn / zullen trouwen?
Ik ben namelijk op zoek naar een kapper/kapster die haar kan opsteken, op een speciale manier... in de buurt van Hamme.
Iemand een idee?

Marijke

Marijke
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1051

Ellen

Meld misbruik26-1-2007 15:16:37

Hallo Marijke,

Bedoel je Hamme, Oost-vlaanderen? Ik trouw daar ook, op 07/07/'07. Jij? Bij mij komt de kapster naar huis, da is Sandy Van Goethem. Ik zen der toch content van zenne, bij mijn broer en mijn zus ulderen trouw heeft ze mijn haar ook gedaan en iedereen vond het superschoon.. en ze komt naar huis, dus da is supergemakkelijk hé!
Wanneer trouwen jullie?
groetjes.

Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik26-1-2007 16:01:42

Dag Ellen,

Inderdaad, Hamme, Oost-Vlaanderen :-)
Sandy van Goethem, vanwaar is zij afkomstig? Van Hamme zelf?
Ik en mijn vriend trouwen op 01 september 2007.

Groetjes

Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik26-1-2007 16:03:27

Dag Ellen,

waar laat je je make up doen? of komt die ook aan huis?

Marijke

Ellen

Meld misbruik26-1-2007 19:00:48

Hallokes,

Die is van Hamme-Zogge (daar ben ik ook van).. Zij is enkel kapster aan huis. Make up laat ik doen bij esthetiek daisy op de markt. Das een superlieve en vriendelijke! Trouwen jullie ook voor de kerk? Moeten jullie dan ook naar die bijeenkomst op 9 februari??
grtjs.

Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik29-1-2007 12:26:59

Dag Ellen,

Het moet nu ook lukken: ik en mijn vriend wonen ook in Hamme-Zogge! ;-) Inderdaad, wij gaan ook naar de bijeenkomst op 09 februari! Wij trouwen voor de kerk in Zogge. Jullie ook?

Groetjes
Marijke & David

Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik29-1-2007 12:28:52

Hallo,

Nog vraagje: Heeft zij een gsm nummer / telefoon / emailadres?
Dan kan ik haar eens contacteren voor het nodige..

Alvast bedankt!
Marijke

Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik2-2-2007 12:34:04

Ellen,
Ik heb ook een emailadres, waarnaar je de gegevens van jouw kapster kan doormailen.
Dat is: marijkemeganck@yahoo.com

Mvg,
Marijke

Ellen

Meld misbruik25-10-2009 8:46:35

Hamme, dat is toch in het waasland? Ik heb een kapster aan huis www.kapsteraanhuis.be en die komt zeker in die regio. Heel veel goede commentaren hier op de site.

grts
E

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...