Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van onze grote dag afgelopen zaterdag!

  21-10-2014 10:28:03
Hey iedereen..

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de handige tips..
Zelf heb ik hier niet zo heel veel geschreven maar wel geregeld komen kijken..

Wat gaat de tijd vooruit: we zijn ondertussen al 3 dagen man en vrouw..
Doet wel iets met een mens: het besef van te zijn getrouwd..

Maar nu komt het verslagje..

6u20: de wekker loopt af.. Nog even een ontspannen bad nemen en me fris wassen voor de kapster komt..
7u15: de kapster komt aan bij ons thuis: me even wat laten soigneren..
8u: schminkster arriveert en soigneert mijn moeder en mij..
Was echt super mooi gedaan, heel naturel en bleef er ook gans dewdag mooi opstaan..

Papa is dan de fotograaf gaan oppikken aan de feestzaal..
Ondertussen doet mama mijn kleed aan maar wordt er ook veel aan de deur gebeld
Voor de sandwiches, de rode loper, de auto's, ..

Onze fotograaf is ondertussen gearriveerd en maakt al direct foto's van mijn papa die me met mijn kleed helpt.. Daarna worden er nog heel wat familiefoto's genomen.. Ook de getuige is dan ondertussen aangekomen met haar partner..

Dan is het wachten geblazen op de bruidegom,.
Ik begon wel nerveus te worden want had met de fotograaf e heel plan afgesproken om de deur open te doen.. Was echt blij als mijn man-to-be voor mijn neus stond met zijn ouders en zijn getuige.. ;-)..

Dan bij ons thuis nog een glaasje gedronken, geschenken aan de getuigen gegeven, nog wat foto's gemaakt en dan werd de suite al gevormd.. Dan papa en ik in de bruidswagen, voelde me net een Princess, iedereen op straat zwaaide en wenste ons alcast een dikke proficiat toe..

Dan de burgerlijke trouw in het stadhuis in Antwerpen.. Daar wad het de een na de andere trouw en super druk.. Wel een historisch mooi kader om te trouwen.. Heel speciaal.. Er werd ook wel een persoonlijke touch aan gegeven: nl onze horoscopen werden naast elkaar gelegd en met elkaar vergeleken..
Bij het buitenkomen nog wat familiefoto's met het stadhuis op de achtergrond..

De suite vertrok dan terug met de volgwagens naar ons appartement voor een glaasje en wij gingen als kersvers getrouwd koppel foto's maken in de Vlaykensgang.. Echt een super rustige en mooie locatie voor trouwfoto's.. Wel redelijk intensief en vermoeiend.. Daarna zijn Wii ook naar het appartement gereden om nog een glaasje te drinken en even op onze plooi te komen..

Daarna werd de suite terug gevormd en zijn we met de volgwagens en bruidswagen naar de kerk gereden: nl. H. Carolus Borromeuskerk in Antwerpen, een v de mooiste kerken van Antwerpen.. Daar stond dan ook heel veel volk ons op te wachten, ook veel bewoners van mijn werk (volwassen personen met een verstandelijke beperking). Ze reageerden echt super enthousiast als ik uitstapte en de kerk binnen ging met ons papa.. Bij aankomst aan het altaar zag ik dat mijn man het even moeilijk had en tranen in zijn ogen had. Natuurlijk heb ik het ook niet droog kunnen houden en ik moest al direct een welkomstwoord voorlezen.. Het was echt een super mooie dienst, niet te lang met een persoonlijke toets door een harpiste die kwam spelen.. Echt heel mooi en ontroerend..

Na de mis de bloemetjes ontvangen van de kindjes en de bedankingen uitgedeeld te hebben, nog wat foto's van ons laten trekken in de tuin van de feestzaal.. Eerst was het plan om naar het park van Schoten te rijden, maar met al die werken op de baan zouden we niet zoveel tijd hebben dus hebben we nog wat foto's in de tuin van de feestzaal laten trekken.. Het weer was echt ongelofelijk.. We hadden de warmste 18/10 in 100jaar..

Daarna kwamen de eerste gasten al aan in onze feestzaal voor de receptie..
De receptie was echt super mooi gedaan en super verzorgd van 16u tot 18u.. De harpiste was er ook nog voor de receptie en liep met haar harp tussen de genodigden wat weer iets extra speciaal was.. Echt heel mooi.. Ook hebben we met de receptie heel de tijd buiten in de tuin kunnen houden..

Om 19u kwamen de gasten voor het avondfeest aan.. We hadden als thema voor de tafelindeling gekozen voor plaatsen die we op onze huwelijksreis naar Amerika zouden bezoeken.. Gaf er ook een persoonlijke toets aan.. We zaten met 13 man aan de eretafel .. Het eten was echt ongelofelijk lekker! Niets op aan te merken.. Iedereen was laaiend enthousiast over de locatie, het eten, de service, de sfeer..

Rond 23u konden we onze bruidstaart aansnijden en tegen 23u30 was het tijd voor onze openingsdans.. Na de tweede dans stond heel de dansvloer vol met een dansend publiek.. Echt super en onvergetelijk.. Om 3u hebben we ins feest afgesloten en was iedereen vertrokken..

Het was echt een super leuk, gezellig, sfeervol feest met super lekker eten en een goede service.. Ik had me echt geen betere dag kunnen wensen.. Wel merk je, zoals vele bruiden hiervoor al hebben verteld, dat je er niet ten volle kan van genieten.. Het feest en de dag wordt meer voor jou beleefd dan dat je het zelf ten volle beseft.. Pas achteraf, bij het zien van foto's komt dat besef pas.. Ik zou iedereen kunnen aanraden: Geniet er echt zoveel mogelijk van, laat alles rustig op je afkomen en geniet er met volle teugen van, want het is echt voorbij voor je het goed en wel beseft..

Echte aanraders zijn:

- ceremoniemeester: Dirk Van Bogaert uit Sint-Niklaas.. Echt een heel fijne man die je je op je gemak stelt en alles ook goed in banen kan leiden..
- fotograaf: Nico Baert van fotostudio Wilga te Grembergen: hij maakt echt super mooie foto's en stelt je ook op je gemak.. Hij is heel erg sociaal en neemt ervoor ook de tijd om je als koppel te leren kennen.. Zijn foto's zien er alvast veel belovend uit!
- vervoer: Luc Pauwels te Sint-Niklaas.. Heel mooie en verzorgde ceremoniewagens voor een normale prijs.. Echt de moeite!
- feestzaal: Flickheuvel te Schilde ('s Gravenwezel)! Heel mooie locatie, lekker eten, goede service, 's avonds veel sfeer met vuurkorven in de tuin! Echt een toplocatie!!!!
- H.Carolus Borromeuskerk: Eerwaarde R.Hoet, heel vriendelijke pastoor, heeft er echt een heel mooie dienst van gemaakt.. Echt de moeite!

Voila, ik denk dat ik rond ben met mijn verslagje..
Foto's komen er binnenkort aan maar dat zal pas voor na de huwelijksreis zijn!!

Groetjes,

Van een fiere bruid en vrouw.. ;-)..

stephanie
18-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1738


Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik21-10-2014 11:49:26

Proficiat!



Tiny
20-6-2015
 Meld misbruik21-10-2014 13:09:18

Proficiat!



lien
18-10-2014
 Meld misbruik21-10-2014 15:42:58

Proficiat!
Wij zijn ook getrouwd op de 'warmste 18 oktober ooit' en ook bij ons was het geweldig!



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik21-10-2014 15:49:50

Dikke proficiat mooi verslagje om te lezen. Ik was zondag jarig 25 graden was ver te zoeken... :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info