Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema trouw

  20-10-2014 21:05:54
Beste bruidjes
Ik en mijn vriend hadden geschat om te trouwen maar
Met een thema meschien hoe zijn jullie op een thema gekomen
Of wat vinden jullie leuk en iets gemakkelijk om mee te doen . Txs

bieke
6-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 858


brenda
7-7-2014
 Meld misbruik21-10-2014 8:29:57

Een themakleur is vrij gemakkelijk uit te werken en als je een echt thema wilt, kan je altijd eens denken aan jullie gezamelijke interesses. Houden jullie van film of een bepaalde stad ofzo.



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik21-10-2014 10:02:11

Wij hebben zowel een kleur als een persoonlijk thema.

Kleur: rood ('ons' nummer is Rood van Marco Borsato en ons kindjes zijn beide roodharig)

Persoonlijk thema: Antwerpen - Gent (mijn vriend is van A'pen en ik van Gent en dit is soms wel een leuke clash). Dit thema laten we vooral terugkomen in de drank en het eten.


Veel succes




Peggy
21-3-2015
 Meld misbruik21-10-2014 13:02:45

Bij ons geen thema, maar mocht er 1 zijn dan zou het "20" zijn, omdat we tegen dat we trouwen 20 jaar een koppel zijn.



Adriana
18-10-2014
 Meld misbruik21-10-2014 17:47:57

Onze decoraties zijn geïnspireerd op de trouwjurk, de bedankjes en inderdaad een kleur gekozen: ivoorwit met parels en kant als decoratie, een beetje love birds, en accent kleur perzik/abrikoos. Was allemaal erg romantisch :)
Het eten was een landenbuffet: Nederland (mijn land), Belgie (zijn land), en Thailand (voor de huwelijksreis).
Het was afgelopen weekend, en zeer mooi geweest :)
We hebben nog wat spullen over die we binnenkort te koop gaan zetten.



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik21-10-2014 20:34:05

Hobby's zijn ook een geliefd thema, en maken je huwelijksfeest erg persoonlijk. Net als plaatsen waar jullie al geweest zijn...
Thema 'Liefde is' is ook populair. Of je kan het ook mooi en eenvoudig houden, en een themakleur kiezen...

Wij hadden frisgroene appeltjes als rode draad. Wij hadden een safe the date filmpje met appeltjes en de decoratie en bedankjes waren ook in dit thema. Bruidsboeket was wel in geel.

http://www.pinterest.com/greetsagaert/about-a-wedding/

Veel plezier met het plannen!




Annelies
27-8-2011
 Meld misbruik22-10-2014 13:30:20

Hallo Bieke,

Ik heb pas dezelfde vraag van een koppeltje gekregen.
Voor een echt thema te nemen zou het al iets moeten zijn dat zo bij jullie past dat iedereen kan zeggen "ja, dat zijn ze".
Bijvoorbeeld, jij werkt of studeert iets met italiaans, jullie zijn gek van italië en je bent ten huwelijk gevraagd in Italië. In zo'n geval druipt Italië er van af en kan het thema Italië worden.
Als jullie zoiets niet hebben lijkt een thema mij een beetje gemaakt.
Indien je toch een rode draad wilt zou ik inderdaad voor een kleur gaan, veel gemakkelijker en minder gemaakt.

Veel succes nog met de zoektocht en als je vragen hebt mag je zeker mailen ;-)

Groetjes,

Annelies Vandebon
Marrynique
Weddingplanner/ceremoniemeester
marrynique@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...