Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuige laat maar niks weten...

  17-10-2014 15:15:41

Hoi iedereen,

Ik heb jullie advies nodig. Op 14 augustus heb ik een vacature gestuurd naar de mensen die wij als getuigen willen. Mijn hubby to be heeft van zijn 2 getuigen antwoord gekregen (lees: dezelfde week als de vacature is opgestuurd) maar van mijn getuige nog altijd niks. Normaal hadden we de tijd gegeven tot 31 augustus. Zelfs mijn papa heeft gevraagd wanneer hij een antwoord ga geven en dat ging vorige week zijn maar nog altijd niks :-(

Ik weet niet wat te doen. Zouden jullie iemand anders kiezen?


Winnie
5-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1288


krista
9-8-2013
 Meld misbruik17-10-2014 15:57:31

Ik zou het persoonlijk op de man of vrouw af vragen waarom je nog geen antwoord hebt gekregen? Ofdat ze het niet zien zitten of wat er scheelt.

En dan zou ik mijn conclusies trekken en mss als het nodig blijkt andere getuigen vragen.

Ik vind het wel ontactvol dat ze niks laten weten, maar ik zou ze ook wel persoonlijk bezorgd hebben...

Succes ermee...





Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik17-10-2014 19:03:13

Ik zou toch ook zelf erom bellen.
Misschien dat hij je mail niet gelezen / nooit gezien heeft?
Of misschien is hij gewoon nonchalant met antwoorden?
Of heeft hij iets van "het is toch maar voor over x tijd, ik heb nog tijd"?

Hier heb ik de vraag overigens wel persoonlijk gesteld. Wist ik direct het antwoord.



Mich
4-7-2015
 Meld misbruik17-10-2014 19:35:20

Ik zou het niet meteen persoonlijk nemen. Er is altijd een reële kans dat ze die mail nooit gezien/gelezen hebben. En sommige mensen zijn nu eenmaal wat nonchalanter, nemen het niet zo nauw met data en waarschijnlijk beseffen zij niet ten volle hoe belangrijk dit is voor jou. Ik zou het inderdaad 's op de man/vrouw af vragen. Misschien hebben ze echt wel een goede reden waarom ze nog niet geantwoord hebben, of een gegronde reden misschien waarom ze het liever niet doen of wat bedenktijd nodig hebben.
Eender hoe, face to face conversatie brengt meestal meer duidelijkheid dan digitaal! Dus ik zou een keer langsgaan of opbellen alvorens conclusies te trekken!



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik18-10-2014 16:28:16

Ik vind zelf dat je een getuigen eigenlijk persoonlijk en in levende lijve moet vragen..
Misschien heeft jou getuigen het misschien nog niet echt opgevat als een echte vraag van wil je mijn getuige zijn. Het feit dat het al meer dan een maand geleden is, kan ook meespelen dat ze het uit het oog verloren zijn.

Ze verwachten misschien nog wel dat je het persoonljk gaat vragen?
Zeker eens langsgaan, het zal vast om een misverstand gaan :)



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik18-10-2014 22:48:47

Ik zou helemaal niets vragen hoor... Hij / zij is grandioos te laat en vindt jullie huwelijk duidelijk niet belangrijk genoeg!
Direct iemand anders vragen die wel gemotiveerd is, vind ik...



Lindy
11-6-2016
 Meld misbruik20-10-2014 13:16:11

Hoi Hoi,
Ik had ook sollicitatiebrieven voor mijn bridesmaids opgesteld.
Ik ben ze dan wel persoonlijk gaan langsbrengen :-)
Ook nog geen reactie gehad, maar ze hebben allemaal kinderen en een druk leven, dus ik neem het ze niet kwalijk.
Misschien eens bellen om te vragen of ze het al gezien hebben, misschien zeggen ze dan gewoon aaah jaa maar ik heb nog geen tijd gehad om erop te antwoorden :-)
Hoe gaat dat he ik leg het even aan de kant om vandeweek te doen en dan verliezen we dat uit het oog... Ik zou er zeker geen slechte gedachte bij hebben of iemand anders vragen...
Veel succes ermee :-)



Winnie
5-9-2015
 Meld misbruik4-11-2014 13:33:18

Nog altijd geen teken van leven. Ik heb toch echt twijfels :-( Toen hij hoorde dat ik zes jaar geleden zwanger was stond hij onverwachts aan de deur met een bos bloemen en een fles champagne. En nu niks. Hij is wel wat nonchalant. Ik heb er 2 keer naar gevraagd en hij zegt telkens dat hij officieel wil antwoorden met een CV en motivatiebrief... Ik twijfel zelfs of hij ga komen want hij is ook heel vergeetachtig. 2 weken geleden heeft mijn stiefpapa (dus zijn echte papa) een feest gegeven en hij is gewoon niet komen opdagen en heeft ook geen reden gegeven.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...