Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes

  16-10-2014 14:19:53
Dag iedereen!

Wij trouwen volgend jaar in augustus en ons dochtertje zal, samen met mijn metekindje, bruidsmeisje zijn.
Ons dochtertje is dan 2 jaar en metekindje 6 jaar.

Hebben jullie leuke ideeën om ze bij de ceremonie te betrekken (geen kerkelijk huwelijk)
Ik dacht eraan om vooraan een tafeltje te zetten met evt een kleurboekje, puzzel, .. op zodat ze zich tijdens de ceremonie kunnen bezig houden.
Iemand een leuk idee hoe ze mee naar voren kunnen 'wandelen'?

Zouden we ze allebei laten stappen of zou ons dochtertje best in een duwkarretje/bolderkar/auto'ke laten zitten wat het groter meisje dan duwt?
Rozenblaadjes strooien?
Zeepbellen laten blazen?

Ik zou ze ook graag de ringen willen laten dragen maar weet ook niet hoe ik dit best kan doen.

Dus suggesties, ALTIJD WELKOM ;)

Bedankt!

Mieke
13-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 981


Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik16-10-2014 16:54:28

Ik doe het vooral voor de 'aaibaarheidsfactor' en mijn onvoorwaardelijke liefde voor mijn 4 bruidskindjes! :-)

Mijn metekindje zit in een bolderkar, deze wordt getrokken door een jongetje van bijna 7.
Een jongen van 9 mag de show een beetje stelen - we hebben hier iets heel leuks voor in petto!
Dan heb ik nog een meisje van BIJNA 2. Ik hoop dat zij tegen dan rozenblaadjes kan strooien... :-)



Lindsey
24-4-2015
 Meld misbruik24-10-2014 23:47:05

Dag Jolien

Wat gaan jullie doen met de jongen van 9, ik heb namelijk ook een tweeling van 9 en ben ook nog op zoek hoe ik hen kan betrekken bij de ceremonie.

Kan jij me hierbij helpen?

Alvast bedankt!



Isabelle
18-4-2015
 Meld misbruik26-10-2014 10:17:24

Hey Lindsey en Jolien.

Wij hebben een bruidskindje ook van 9 jaar en hij wou zeer graag lezen tijdens onze kerkelijke viering. Hij gaat het verhaal van Hazeltje lezen en het is zo mooi. Mss een ideetje voor jou Lindsey?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...