Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versieringen huis na trouw

  16-10-2014 12:45:03

Hallo

Dit is eigenlijk een vraag voor koppels die reeds in het huwelijksbootje zijn gestapt. Hoe zag jullie huis er uit toen jullie thuis kwamen van het huwelijk? Viel het nog mee, en was er binnen ook versierd? Mijn vriend en ik zitten er wel mee in hoe ons huis zal versierd worden. Zolang het buiten blijft vinden we het niet erg maar we vrezen dat als de vrienden binnen geraken het er misschien over gaat zijn. Mijn ouders hebben een sleutel van ons huis en ook een koppel vrienden. Van mijn ouders en vrienden heb ik niet zo'n schrik maar het zijn vooral de vrienden van mijn vriend. Ik zou het echt niet zien zitten dat we 's nachts thuis komen van ons huwelijk en dat we nog een uur moeten opruimen om eindelijk te kunnen gaan slapen. Het is waarschijnlijk een heel vermoeiende dag dat tot in de vroege uurtjes duurt, dus ik denk dat we niet veel zijn gaan hebben om nog veel op te ruimen.


Lisa
10-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1608


brenda
7-7-2014
 Meld misbruik16-10-2014 13:36:28

Ach ja, daarom hadden wij een hotelletje geboekt om niet thuis te moeten slapen.



Nel
13-9-2014
 Meld misbruik16-10-2014 13:43:16

Bij ons was er niets gebeurd, maar wij wonen op een appartement.



leticia
4-10-2014
 Meld misbruik16-10-2014 15:37:09

Hej Lisa.
Wij zijn 04/10/14 getrouwd en daarna meteen een weekje op reis.
Toen we thuiskwamen was er een foto op de deur gekleefd van de schoonbroer en een goede vriendin met de tekst.
Welkom thuis, geniet ervan! Met een ballon en een naaldje.
Toen ik de deur opendeed lag ons huis vol met duizend ballonnen, die we dus een voor 1 moesten kapotprikken.
Ons zoontje vond dit geweldig!

Gr



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik16-10-2014 16:10:48

Bij ons hadden ze voor onze voordeur en garagepoort Europaletten gestapeld. Het nadeel was dat we dus in principe niet binnen konden, het voordeel was dat mijn schoonbroer achter onze auto moest en dus op zijn eentje de paletten 1 voor 1 heeft moeten verslepen en dit bij een heet pinksterweekend van 30 graden Wel nog mooi versierd met balonnen en slingers, en dan kartonnen borden met dubieuze teksten maar het is proper en leuk gebleven. Nu moet ik eerlijk zeggen we zijn thuis gekomen om 0615u hadden we dit nog moeten verslepen allemaal in onze trouwkleren ik zou spontaan beginnen huilen zijn vrees ik én ontploft:-)

Gelukkig hebben enkel mijn ouders een sleutel voor binnen zodat er dus ook niemand binnengeraakt is want die mensen zouden de sleutel in geen 100 j afgegeven hebben.




Maria
23-7-2016
 Meld misbruik16-10-2014 16:35:17

Deze zomer is mijn beste vriendin getrouwd. We hebben de sleutel van haar appartement bemachtigd en hebben rozenblaadjes gestrooid enz. om het leuk en gezellig te maken. Als huwelijkscadeau hadden ze liefst centjes dus hebben we overal briefjes van 5 euro verstopt. Ze vond het een heel leuke verrassing. Het hangt er dus vanaf wie er bij jou binnen geraakt.



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik16-10-2014 20:56:13

Veel feestzalen bieden een kamer aan voor het bruidspaar (inbegrepen). Hopelijk maken ze het niet te bont, en kun je jezelf bedwingen om niet te gaan zien en direct op te ruimen.



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik17-10-2014 7:57:18

Gelukkig waren ze bij ons niet binnengegaan maar buiten hebben we genoeg werk gehad. Wc- papier in al onze hagen, schuimrubber door heel ons tuin en overal bierscheeltjes. Het probleem was dat we de morgen erachter al op reis vertrokken dus het wc-papier had ik kunnen wegdoen maar de rest is twee weken moeten blijven liggen.



Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik17-10-2014 8:44:27

Hallo

Onze vrienden zijn binnen geraakt door een velux los te schroeven en zo binnen te raken. Binnen lagen er overal ballen van uit een ballenbad, waren de stoelen van de living verplaats naar de keuken en omgekeerd, zaten er lege bierflesjes in de frigo, waren alle etiketten van de conserverblikken gedaan, lagen de sleutels van de binnendeuren in vazen, etc. Allemaal geen grote en vuile werken, wel leuk dus!
Binnen was het iets minder leuk: er zat een hangbuikvarken van 150kg in de tuin, samen met kot en al de rest erbij! Met enkele smoesjes zijn onze vrienden het varken zelf terug komen ophalen! :)




Kim
4-10-2014
 Meld misbruik17-10-2014 11:55:31

Wij hebben (THANK GOD!) een alarm waar maar enkele mensen de code van kennen dus binnen zijn ze niet geraakt of de hele buurt was opgeschrikt :-)

Buiten hadden ze onze ramen vol gekleefd met dierenstickers omdat we op dierendag trouwen.
Een groot spandoek gehangen met keep calm, it's the wedding night :-)
Een afzetlint gehangen met daarop: Hier worden (nog) kindjes gemaakt.
en bodemloze bekertjes met rijst aan de voordeur dus als je er eentje opheft lag al de rijst op de grond :-) Met de stofzuiger was dit snel opgeruimd.
Ze hadden ook nog een tekst geschreven met krijt op onze oprit.
In de tuin hadden ze onze stoelen verzet achter het poortje met het gedacht dat we niet langs opzij in de tuin konden ... ze wisten niet dat het poortje langs 2 kanten open kon (ik heb goe gelachen toen).
Toen ze de cadeau kwamen afgeven hadden ze een bloemetje van de kattenren mee aan het pakje gehangen zodat we zagen dat ze ook in de tuin waren geraakt :-)
Dat was het eigenlijk. Ik had ze op voorhand gezegd dat er niks aan de geven mocht gedaan worden, die is 3 jaar geleden vernieuwd met crepi dus wij worden zot als daar iets aan kwam en ze hebben zich eraan gehouden dus ik was wel content. :-)



Steffi
5-9-2015
 Meld misbruik22-10-2014 19:43:02

Vorig jaar zijn er vrienden van ons getrouwd, die hadden op voorhand hèèl vèèl schrik wat we gingen doen. In eerste instantie wilde de ouders hun sleutel ook niet afgeven, maar toen ze hoorden wat we van plan waren wel :)

Op het trouwfeest hebben we de "krant van vandaag" afgegeven met een uitvergrote foto van hèèl onze vriendengroep + "krant van vandaag" die in hun living was getrokken. Het koppel heeft een hele avond stress gehad, want "ze zijn binnen geraakt en wat gaan we aantreffen..." terwijl we eigenlijk helemaal niks hadden gedaan, alleen de foto genomen!
Ik vond dit persoonlijk een hèèl geslaagde grap!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info