Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

"het zwarte gat"

  15-10-2014 16:33:53
Vreemd om dit te schrijven als eerste bericht... We hebben een keileuk trouwfeest achter de rug, een fantastische dag...
en nu komt het terug zoeken van alledag.
Zoveel plannen, bespreken, dingen bijnemen en plots mag je je weg terugzoeken zonder dat...En in plaats van de opluchting voel je dat kleine stukje gemis...

De boodschap? Geniet ervan, elke minuut, elke seconde, want het is zo voorbij en het wordt (hopelijk ;-) ) een "once in a lifetime" :-)

kaath
11-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1977


Kim
19-7-2014
 Meld misbruik15-10-2014 18:14:00

Ik mis het ook heel hard. Vind het zo jammer dat het voorbij is en het gedacht er niet meer naar te kunnen uitkijken is raar!



kaath
11-10-2014
 Meld misbruik15-10-2014 18:53:41

blij dat ik niet alleen ben Kim :-) bedankt



Kathelijne
11-10-2014
 Meld misbruik15-10-2014 19:49:12

idem hier! gelukkig hebben wij nog wel een huwelijksreis om te plannen :)



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik15-10-2014 20:15:13

Hier ook hoor! Oplossing: Kindjes maken ;-) Nu heb ik daar weer mijn handen mee vol om alles te plannen :) 2 april is de volgende datum om naar uit te kijken.



krista
9-8-2013
 Meld misbruik15-10-2014 20:37:22

Ik ben zo goed als afgekikt na 432 dagen op de teller :-).

Dus je kan je hieraan verwachten.

De ontnuchtering komt wel... Maar duurt ff ;-).

Geniet van je getrouwd leven :-). X





Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik15-10-2014 22:17:26

@Kim: proficiat!



kaath
11-10-2014
 Meld misbruik15-10-2014 22:33:02

dikke proficiat Kim! Wij hebben al 3 kindjes dus voor ons is het plaatje rond :-)
Geniet van je volgende stap!



mona
27-7-2013
 Meld misbruik16-10-2014 9:41:47

Ik vond het plannen eigenlijk niet zo tijdrovend. Had achteraf dan ook geen gevoel van 'zwart gat'. Ik heb een voltijdse job, wat hobby's, elk weekend wel een familiefeestje of uitje met vrienden... Dat is tijdens de voorbereidingen gewoon blijven doorlopen, en nadien dus ook, dus van een zwart gat geen sprake.

'k Vind dat een beetje raar eigenlijk. Verveelde je je dan VOOR er sprake was van trouwen? Hetzelfde met 'de mooiste dag van m'n leven': ik hoop dat mijn trouwdag niet de mooiste dag van mijn leven was, maar dat er nog veel zullen volgen die minstens even mooi of nog mooier zullen zijn. Eigenlijk zou je toch meer moeten uitkijken naar het 'getrouwd zijn' dan naar het trouwen zelf? Je doet dat toch om een leven lang gelukkig te worden, niet die ene dag? Dus plan leuke dingen met je man (en familie, en vrienden), dan is dat zwart gat zo opgevuld. Ga wandelen, kastanjes rapen, uit eten, joggen, naar de stad, naar een museum, dansen, naar de sauna, een weekendje op hotel, quizzen... en geniet van je 'getrouwd zijn'! Het leven is toch zoveel meer dan trouwen alleen?



kaath
11-10-2014
 Meld misbruik16-10-2014 10:16:36

Mona, een overdruk leven daarvoor en nu ook. Maar daar draait het niet om.
De voorbereidingen kwamen er bij... Ik schrijf ook niet dat ik niet voldoende om handen heb, maar dat het leven opnieuw regelen/inplannen zonder uitkijken, zonder trouw in het vooruitzicht vreemd voelt.
Ik denk net als bij een geboorte. Je vervloekt die buik tot je hem mist. De kleine bewegingen, het innig samenzijn. Ook al heb je daar een klein wonder voor in de plaats gekregen.
Afscheid nemen noemt dat... :-)
Het voordeel is dat je bij een kindje kan hopen op een hergebeuren. Bij trouwen hoop je dat niet. Of we gaan voor een goede jubileumparty :-)



Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik16-10-2014 10:28:23

Heel herkenbaar!



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik16-10-2014 14:55:50

Ik dacht bij mezelf ook pfieuw een hele trouw regelen , wanneer gaan we dat doen??? Eens in volle voorbereiding merk ik wel dat ik het eigenlijk best leuk vind en dat ik ieder vrij momentje gebruik om even vlug iets op te zoeken, ideetjes op te doen enz.... kan mij heel goed voorstellen dat je dat een beetje mist eens de trouwpartij voorbij is.

Ik vind niet dat je welbepaald uitkijkt naar het Getrouwde leven maar voor mij persoonlijk echt wel naar die Mooiste dag van je leven. want voor mij zal dit nu eens echt geen verschil maken ivm de manier waarop ik en mijn man met elkaar omgaan , natuurlijk zullen er nog veel mooie dagen volgen daar ben ik mij echt wel van bewust en de geboorte van mijn dochter daar zullen zelfs drie trouws niet aan kunnen tippen. maar toch hoop ik dat mijn trouwdag iets wordt waardoor ik op een mindere dag enkel door mijn ogen te sluiten een gelukzalig gevoel kan oproepen en daar doe ik het allemaal voor !!!!




kaath
11-10-2014
 Meld misbruik16-10-2014 23:00:12

Geniet ervan Lindsey!



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik17-10-2014 8:01:19

Ik ben blij dat ik niet de enige ben ik heb het geluk dat een vriend van mijn ventje volgend jaar trouwt en dat hij veel dingen vraagt aan mij dus ik mag een beetje meeplannen ;-)



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik18-10-2014 16:29:56

Ik ben eigenlijk best blij dat het voorbereiden gedaan is :)
het was erg druk en stressvol voor mij!
Ik heb wel erg genoten van mij dag en geniet nu nog extra hard na!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info