Nu Online
Momenteel zijn er 261 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuke, gezellige feestzaal regio Antwerpen of Oost-Vlaanderen

14-10-2014 22:19:20
Hey,
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een feestzaal om volgend jaar in september ons trouwfeest te geven. We zoeken naar een leuke, gezellige locatie voor ons avondfeest. We willen voornamelijk een gezellige en warme sfeer, het hoeft allemaal niet te chic te zijn. Eerst zouden we willen eten met de familie en daarna onze vrienden laten komen voor het dansfeest. We zijn dus op zoek naar een leuke locatie, waar we zelf hier en daar nog wat kunnen aankleden naar onze eigen stijl. We rekenen op ongeveer 160 gasten. Wij wonen zelf in Borsbeek, maar er komt ook familie van West-Vlaanderen. In eerste instantie zoeken we dus naar een zaal rond Antwerpen, maar eventueel is Oost-Vlaanderen ook een optie.
Kan er iemand ons helpen?
Dankjewel!

Sofie

Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1915

Annelies
27-8-2011
 Meld misbruik14-10-2014 23:22:26

Hallo Sofie,

Feestzaal De Lozen Boer in Lochisti is wel leuk. De mensen daar zijn hier meegaand in de ideeën van het koppel dus je kan de zaal nog inkleden naar jullie smaak.

Groetjes,

Annelies Vandebon
Marrynique
Weddingplanner/ceremoniemeester
marrynique@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...

Sofie

Meld misbruik15-10-2014 11:02:12

Bedankt Annelies,
Ziet er inderdaad een leuke zaal uit.
Misschien het overwegen waard. Onze voorkeur gaat wel uit naar een zaal in het Antwerpse of Waasland, zodat we zelf die dag niet te lang onderweg zijn.
Ik ga wel zeker eens contact opnemen met De Lozen Boer, want als zij meegaan in onze ideetjes, is die afstand mss eerder te verwaarlozen...

Dankjewel!
Alle tips blijven meer dan welkom...

Gr. Sofie

kaath
11-10-2014
 Meld misbruik15-10-2014 13:07:46

Slootjenshoeve in Berlaar, Wij waren er heel tevreden van Groetjes

Gudrun
16-10-2015
 Meld misbruik15-10-2014 13:35:16

Hallo,

wij trouwen in feestzaal Tybeert in Lokeren (Daknam), is ietsje dichter naar Antwerpen, wel kleiner dan de Lozen Boer, maar wij hebben een goede klik met de uitbater. Hij staat er zeker voor open om de zaal wat aan te kleden naar jullie smaak, maar ik vind de zaal op zich al mooi, sober en smaakvol.

Succes!

nina
19-9-2015
 Meld misbruik15-10-2014 13:40:21

Huyze de Baere in Maldegem is ook zeer goed
De lozen boer is inderdaad een aanrader!

anneke
12-7-2014
 Meld misbruik16-10-2014 9:56:25

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik16-10-2014 20:40:09

Wij hadden het 'hof van keulen' in kallo, was ongelooflijk, super, geweldig geslaagd

gezellig, niet te stijf maar super service

Patrick

Meld misbruik17-10-2014 6:21:59

Zoals Gudrun aanhaalt is feestzaal Tybeert in Lokeren ook een heel persoonlijke locatie, onlangs daar een huwelijk gehad (onderstaande link vanaf 1min35 sfeerbeelden). De maître alsook de eigenaar is het van het, echt toffe mensen, ook de bediening is fantastisch (heel belangrijk) en hun huis Dj is waarschijnlijk een Christophe denk ik.
Moest je nog beelden willen zien van één of andere zaal mag je me altijd privé bericht sturen. Succes in je zoektocht.

http://vimeo.com/100603126

Gwendolyn
1-8-2015
 Meld misbruik19-10-2014 16:44:46

De roskam, merelbeke
De zevensterre, laarne
Den Hof, zelzate (is ook ons zaal)
Domein Meersdael (enkel als je mee niet te veel bent, anders niet gezellig)
Hof ten bossche, laarne

Anne-Sophie
25-4-2015
 Meld misbruik20-10-2014 10:25:58

Wij trouwen volgend jaar in de Grote Napoleon in Hamme.
We zijn ook gaan kijken naar de Scala in Beveren en het het Van der Valk hotel in Beveren. Over alle drie valt wel iets goeds te zeggen, maar onze favoriet was natuurlijk de Grote Napoleon.
Veel succes!

Vince

Meld misbruik21-10-2014 17:55:46

Te Temse vlakbij E17 zilte zoen.

Prachtige locatie met culinaire gerechten.Meerdere feesten gehad en heb er maar een woord voor "Top"

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik28-10-2014 11:35:55

Ons feest was in het Geuzenhof (Wetteren), niet ver van de afrtit Wetteren.
Het geuzenhof is een echte aanrader! Heel mooie zaal, fantastische gastvrouw, heerlijk eten, super personeel, alleen maar lof over deze zaal. En het voordeel is dat ze ook een restaurant hebben en brucnhen organiseren, zo kan je de keuken en de zaal al leren kennen! Zeker eens kijken. Veel succes met de voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info