Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoenen

  14-10-2014 18:25:49
Hallo allemaal!
Kan er mij iemand helpen met een winkel waar ik bruidsschoenen kan vinden regio Aalst, Denderleeuw, Ninove, ...

Bedankt!

Kelly
15-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1107


kaath
11-10-2014
 Meld misbruik15-10-2014 13:10:46

Hallo Kelly,

ik ben naar Roeselare geweest, Gabrielli. Hele lieve mensen en mooie collectie,voor de bruid en ook voor de suite. (en vooral heeeeeeeeel veel) Met nog een pluspunt. Alles staat geëtaleerd, dus je kan vrij rondkijken en mee aanduiden wat je mooi vindt.
groetjes



Kelly
15-5-2015
 Meld misbruik15-10-2014 15:34:20

Ok bedankt Kaath! Ik ga alvast eens op hun site kijken.
Vallen de prijzen daar wat mee trouwens?



kaath
11-10-2014
 Meld misbruik15-10-2014 15:52:52

Wat is duur? Mijn schoenen kostten een €130.
Ik vermoed dat ze daar een beetje van alles hebben. En vooral veel zoals ik reeds zei :-)



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik16-10-2014 15:45:43

Ikzelf ben van Denderleeuw en woon in Aalst. Heb mijn 1e paar bruidsschoenen gekocht bij Couture Ann in Aalst waar ik ook mijn bruidsjurk gekocht had. Maar uiteindelijk bleek het toch niet te zijn wat ik wou dus wie een nieuw paar trouwschoenen wilt van Rainbow club / model florrie laat maar iets weten. Dus op naar het 2e paar maar deze keer niet van bij Couture Ann want alles wat je besteld moet je ook kopen. Mijn man en ik dus naar Roeselare bij Gabrielli maar grote teleurstelling voor mij. Ze hadden héél véél bruidsschoenen maar niet zo veel van het merk Rainbow Club en degene die ze dan hadden van dit merk waren dan nog de héél klassieke met héél hoge hak. Mijn 1e paar kwam uit de glittercollectie en ik moet zeggen van maat 40-41 zo goed als geen schoenen bij Gabrielli. Ze konden ze uiteraard bestellen maar dan moesten we terug naar Roeselare én ook verplicht aan te kopen. Zelfde systeem als bij Couture Ann, ze blijven ze bestellen tot je de juiste maat hebt maar als ze je in het echt niet aanstaan moet je ze toch nemen of terug ander paar bestellen. Kon ik evengoed in Aalst gaan waar ik woon. Maar vriendelijke mensen in Roeselare. Uiteindelijk bij een klein winkeltje terechtgekomen in Gent in de Dampoortstraat bij Isabelle Stepman. Ze bestelt voor jou eender welke en hoeveel paar schoenen je wil in elke mogelijke maat (Enkel Rainbow Club/ Elsa Coloured shoes) en is SUPER vriendelijk. Heb ze via telefoon besteld in 2 maten en de week erop kon ik al gaan passen in Gent. Ze maakt en doet ook retouches van Bruidskleding maar daarvoor was het al te laat bij mij ;-) Eerstdaags ga ik mijn bruidsschoenen (heb uiteindelijk het 2e paar uiteraard aangedaan op ons huwelijk) model Penny binnendoen bij Isabelle om te laten zwart verfen zodat ik er met de feestdagen nog wat geniet van heb.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...