Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 8 maand en 1 dag...

  12-10-2014 13:33:57
En enkel de zaal is in orde en de fotograaf en ventje heeft zijn kostuum al.
Kleed gaan we 8 november nog eens terug.
Nu prijzen aan het opvragen voor make up en haar (iemand nog goede tips regio Antwerpen?)
Volgende week ondertrouw (datum en uur kan maar 6 maand op voorhand)
stilaan uitkijken naar save the date en uitnodigingen.

Wat kan er dan nog al gedaan worden?
Vervoer,ringen,bruidsboeket, ceremonie in elkaar steken en kleding bruidksindjes?
Of vergeet ik nu nog iets?

Groetjes,
Wendy

Wendy
13-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1184


Mich
4-7-2015
 Meld misbruik12-10-2014 20:08:02

Ik zit met nog een dikke 8 maand te gaan dus ongeveer gelijk :-)

Ik denk dat je ook wel nu ergens best uitkijkt naar catering en een DJ. Het hangt er natuurlijk allemaal van af wat voor feest je wil, of dat dat best nu al geregeld wordt.

Ringen, ceremonie, boeket... dat zijn de dingen waar ik mij nu eigenlijk nog niet mee bezig houd.



Lore
25-4-2015
 Meld misbruik12-10-2014 20:31:46

Ik trouw in april en dit is hetgeen wij al hebben:

- zaal
- ceremoniemeester
- DJ
- fotograaf
- kerkelijk huwelijk en wettelijk huwelijk vastgelegd (op zelfde dag)
- Trouwkleed
- vervoer
- getuigen gevraagd
En ik voel momenteel nog geen stress ;) Wij kijken nu stilaan ook voor de uitnodigingen, kostuum voor mijn man en suite, trouwringen, bloemen en huwelijksreis


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...