Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Martinusdomein Halle Zoersel

  11-10-2014 23:03:28
Heeft er iemand een recente ervaring met deze locatie in Halle Zoersel voor een huwelijksfeest? Meer bepaald aankleding van de zaal, kwaliteit en hoeveelheid van het eten, de bediening, DJ, en de organisatie in het algemeen. Beste dank voor je reactie!

isa

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1118


Maria
23-7-2016
 Meld misbruik11-10-2014 23:09:45

Hej,
Op dinsdag heb ik daar een afspraak en heb al heel veel positieve dingen gehoord.
Xxx maria



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik12-10-2014 1:34:33

Martinus is zeker ok op alle vlakken. De dj is vrij te kiezen door jullie. Mvg



Cote
5-7-2014
 Meld misbruik12-10-2014 11:57:53

Hey,
Deze zomer ben ik in Domein Martinus getrouwd. We hadden een receptie en avondfeest.
De zaal wordt meestal door henzelf aangekleed. Mooie grote kandelaars op alle tafels, alsook bloemstukken. Zelf kan je hier ook nog een beetje beslissen. Ons themakleur was paars, dus er waren wat paarse elementen in de zaal aangebracht.

Qua eten is het zeker prima in orde. Receptie heel uitgebreid en verzorgd. Alle gasten waren laaiend enthousiast.
Ook op het avondfeest was het eten tip top in orde. Hoofdgerecht kwamen ze na het serveren nogmaals aanbieden. Je zal zeker genoeg gegeten hebben en het was super lekker.
We hadden wel een proefdiner gedaan in het voorjaar om zo de keuken al een beetje te leren kennen.

De bediening is heel professioneel. Niets was te veel, steeds met een glimlach.

Dj hebben wij vrij gekozen.

Kortom, wij vinden het zeker een aanrader. Goed georganiseerd, steeds bereid op vragen te antwoorden, je hebt zelf nog wat inbreng, gratis overnachting voor het huwelijkspaar, verzorgde keuken,...




Margot
4-10-2014
 Meld misbruik14-10-2014 23:12:03

Ik kan me alleen maar aansluiten bij Cote! Ik had het niet beter kunnen verwoorden :-).

Wij hadden ook de kleur paars als themakleur en ik heb zelf paarse kaarsen mogen aanvoeren en die hebben ze uiteindelijk gebruikt. Hierdoor hebben ze hun bloemen aan de kandelaars ook een beetje aangepast.
Verder had ik heel veel extra decoratie voorzien en dit hebben ze allemaal mooi geschikt en op de juiste plaats gezet.

Wij hebben geen proefdiner op voorhand gedaan. Ik heb er reeds trouwfeesten en communiefeesten meegemaakt en wist dus dat de bediening en eten zeer verzorgd was.

We hebben niets dan lovende commentaren over receptie (meer dan voldoende hapjes, zeer vlotte bediening, als trouwkoppel ook fantastisch goed ontvangen en bediend) alsook het avondfeest (bediening tafel e.d.)

We hebben zelf onze DJ gekozen. Hier kan ik je DJ Hans (Hans Buyens, vroegere huisdj van Café Local-pré soirée) aanraden. Onze gasten kwamen ALLEMAAL van hun stoel (dit had ik nog nooit gezien) en bleven ook op de dansvloer staan.

Dus ik zou zeggen : "niet twijfelen, gewoon Domein Martinus boeken" !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info