Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt in dendermonde?

25-1-2007 19:21:48
euh zoals het er staat dus, wie trouwt er in dendermonde?
wij trouwen op 6 juli 2007, enkel voor de wet...

sas677

saskia
7-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 319

Marijke
4-8-2007
 Meld misbruik25-1-2007 22:22:03

hey saskia
mijn vriend en ik trouwen op 4 augustus in dendermonde, zowel voor de wet als voor de kerk.
gij hebt da slim bekeken, 6 juli is een vrijdag... bij ons is't ne zatrrdag, da kost dus welgeteld 125 dikke vette euro's!!! :-/zaterdagtax noemen ze dat. wa ze toch allemaal ni uitvinden om de mensen geld af te luizen...
heb jij soms ervaring met een kapper/kapster (voor het opsteken van half lang haar) uit onze streek die ook aan huis komt?
groetjes,
Marijke

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik26-1-2007 11:24:54

hey Marijke

tja da was enige dag dat de zaal die we wilden nog vrij was, vandaar, maar ben er ook wel blij om want is idd 125 euro uitgespaard...
zijn jullie al naar stadhuis geweest? ale kan normaal maar zes maand vooraf... en waren ze bij jullie dan ook zo behulpzaam en vriendelijk :-S
geen ervaring met kapster in de buurt... sorry
zal es horen als ik er een tegen kom laat ik het weten

sas677

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...