Terug naar overzicht
Hoi Wendy,Onze burgerlijke trouw ligt ondertussen al een tijdje achter ons (28 augustus), maar onze kerkelijke huwelijksinzegening is ook op 5 mei... Bij ons zijn de grootste dingen al geregeld: mijn kleed, de feestzaal, DJ, fotograaf, videograaf, traiteur, ons misboekje is zo goed al klaar, ben druk bezig met de uitnodigingen in elkaar te steken, ons trouwringen dragen we al sinds onze wettelijke trouw,... Dingen die we nog moeten doen: kledij bruidskindjes, decoratie, moet beginnen nadenken over mijn kapsel,... Hoe zit het bij de jullie? Echt nerveus ben ik nog niet, ik ben gewoon wat bang dat ik kleine dingen over het hoofd zie.Groetjes Sabrina
halloik trouw ook op 5 mei!Het burgerlijk huwelijk is op vrijdag 4 mei.er moet nog veel geregeld worden hoor.auto's, herenkleding, uitnodigingen, misboekje, ...maar ik jaag me niet op - uiteindelijk komt alles wel in orde en het moet plezant blijven he!ps mijn kleed heb ik wel al hoor!groeten, eveline
Dag Sabrina en Eveline,Ik denk dat we ongeveer even ver zitten met de voorbereidingen hoor. De komende weken staan bij ons ook de uitnodigingen op het programma en de kleren voor de suite en de bruidskindjes. Maar ik vind toch dat de tijd vliegt hoor! Ik ben begonnen met meer dan 450 dagen op de teller, dus nu begint het echt te korten :)Jullie ook nog veel succes met de voorbereidingen!Groetjes,Wendy5.5.07
hallo,leuk om ook eens andere mensen te leren kennen die op onze 5 mei zullen trouwen. Ik begin toch wel al wat nerveus te worden. Onze kleding hebben we al, misboekje is praktisch klaar behalve wat detailtjes en onze uitnodigingen zijn net verstuurd, maar er moeten toch nog erg veel dingen gebeuren.Laten jullie iets weten hoever jullie staan?groetjesElkeelkewaegemans@hotmail.com