Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Special act?

  9-10-2014 8:12:14
Ik zou eventueel een special act ofzo willen opvoeren op onze trouw maar twijfel nog een beetje en ook hoe begin ik hieraan?of een flashmob zou ook heel fijn zijn .

Lina
26-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1070


INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik9-10-2014 8:29:50

Hangt een beetje af van je talenten. Kunnen jullie goed dansen? Afgelopen zaterdag verraste het koppel door ongeveer 10 min na de openingsdans te verdwijnen, en enkele minuten later te verschijnen in volledig andere outfit, ze deden een uitbundige swing. Het koppel was lid van een dansclub. Vorige maand zag ik een flashmob (Gangnam Style) met een hele groep vrienden die uiteindelijk de hele dansvloer innamen en de trouwers deden op het laatste mee:
https://www.facebook.com/video.php?v=807740349258072&am...

Wat in elk geval zeer belangrijk is: indien het tijdens of tussen het diner door gepland wordt, goed afstemmen met de zaalverantwoordelijke voor de timing!



leen
27-9-2014

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...