Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

High / Afternoon Tea

  8-10-2014 14:47:38
Hoi,

Ik zou zeer graag voor de receptie een afternoon/high tea geven, dit voor ongeveer 200 man...
Wie kan mij hier helpen aan adresjes?
ik heb al :
www.petitgateau.be

Maar ik vroeg mij af of jullie nog andere cateraars weten die dan ook het geheel mooi kunnen aankleden :-)
als in kleurrijke vintage kopjes, veel bloemen op tafel, rustiek...


Ikzelf ben van het brugse...

vele groetjes,

carolien

carolien
5-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1048


Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik8-10-2014 14:50:14

Hoi

Ik dacht direct aan Julie's House uit Gent!
http://www.julieshouse.be/nl/feesten
Zelf nog geen ervaring met hun catering maar in hun zaak in Gent is alles alvast tip-top in orde!

Groetjes,
Charlyn



carolien
5-9-2015
 Meld misbruik8-10-2014 15:50:55

Bedankt,

Heb ik al gecontacteerd, ik weet dat zij taarten enzo leveren, maar high tea verzorgen voor een trouw weet ik niet... het prijskaartje zal er vast en zeker ook aan vasthangen ;-) maar ze is idd zeer goed



Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik8-10-2014 16:56:37

Denk het ook.. Ik hou mij ogen en oren open ;)



Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik8-10-2014 19:54:14

't Is wat ver, maar in Hasselt en Diest liggen inkeltjes van teastation (ook online te vinden!) en ik weet at ze bij mensen thuis high teas verzorgen... Ik weet alleen niet of ze zo groots gaan als 200 man... 't Is een tip, ja doet er mar mee wat je wil :)



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik9-10-2014 8:38:06

Wij hebben dat toen helemaal zelf georganiseerd. Zelf hapjes gemaakt en broodjes gesmeerd, een hele uitdaging, maar wel enorm leuk.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...