Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp bij zelf liedje zingen

  8-10-2014 13:17:46
Dag allemaal!

Wij trouwen pas volgende zomer, dus nog tijd genoeg :-). Ik had aanvankelijk het idee om pianolessen te volgen en mijn toekomstige te verrassen door een liedje te spelen (zonder zang) tijdens de ceremonie.
Nu heb ik het idee om de tekst van een bestaand liedje te bewerken. En het lied te laten doorgaan als mijn gelofte. Al weet ik nog niet welk lied bij mijn stem past. Ik overweeg dus om een zangcoach erbij te nemen.

Hebben jullie tips of referenties (liefst regio Brugge)? En uiteraard liefst ook betaalbaar :-).

Hanne
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 839


Kenny

 Meld misbruik10-10-2014 11:18:59

Beste Hanne,

Proficiat met jullie aankomende huwelijk! Ik ben zelf zangcoach en zou je perfect kunnen helpen met zowel het kiezen van een geschikt liedje als het te bewerken met nieuwe tekst, als je te begeleiden met het leren zingen ervan. We hebben zelfs een opnamestudio (www.kmjmusic.com ) waar we het liedje voor je zouden kunnen opnemen. Mijn lessen gaan door in Brakel, voor meer informatie stuur me gerust een mailtje.

groetjes, Marie-Joëlle

Beautiful Live
www.beautiful-live.be
info@beautiful-live.be



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik22-10-2014 20:16:06

Hanne, er zijn online goede karaoke versies te vinden van veel nummers. Soms zelfs in meerdere versies met of zonder achtergrondkoortje bv. Daar kun je perfect een cover voor maken. Ik heb er al meerdere klanten mee geholpen. Best de originele tekst opzoeken, en exact dezelfde structuur houden. Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...