Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip ivm Huwelijksreis

  25-1-2007 17:06:48
Hallo iedereen,

Onlangs heb ik hier een berichtje gepost met de vraag waar we op huwelijksreis konden gaan zonder fortuinen te moeten uitgeven (de trouwdag kost tenslotte al genoeg). Ik was naar een aantal reisagentschappen gestapt voor boeken en prijzen en ik moet zeggen dat dat serieus tegenviel. Een reis van 9 dagen naar Mexico kost bijvoorbeeld 3800€. Mijn verloofde wilde zoveel niet uitgeven dus hebben we verder gezocht. Als ik de prijslijsten moest geloven konden we ons amper een weekje Spanje veroorloven en zeg nu zelf dat is geen echte huwelijksreis. Ik kan morgen in mijn auto stappen en s avonds al in Spanje staan. We wilden iets speciaals dat we misschien nooit meer zullen doen maar uiteraard hangt daar dan net het prijskaartje aan. Na veel research op internet te hebben gedaan zijn we tot de vaststelling gekomen dat reizen duur zijn omdat je vertrekt vanuit België. We hebben de vergelijking gemaakt bijvoorbeeld een ticket naar Sardinië vanuit Zaventem kost 900€, vertrek je vanuit Duitsland is datzelfde ticket 185€. En als je dan ook weet dat je voor 42€ een heen en terug treinticket naar Duitland hebt...
Dus voor een lang verhaal kort te maken: als jullie ook een bepaald budget hebben maar toch iets speciaals willen probeer dan met een reisagentschap in het buitenland te werken. Frankrijk, Duitsland en Nederland zijn goedkoper. En nu ik toch al een relaas van 2 bladzijden heb geschreven kan ik er maar even goed bij zeggen dat wij normaal naar Aruba gaan ;-) en t kost minder dan die reis naar Mexico zou zijn geweest. Voila, misschien hebben jullie er iets aan.

Groetjes,

Angie
14/07/07

Angie
14-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 534


Hannah
7-7-2007
 Meld misbruik25-1-2007 17:40:31

Hey,
Met welk reisbureau heb jij gewerkt?
Wij gaan nu naar Egypte met een budget van ongeveer €2200, maar als we voor die prijs verder kunnen gaan, veranderen we misschien nog van gedacht!
Groetjes en bedankt,
Hannah



Vicky
2-2-2008
 Meld misbruik26-1-2007 8:25:25

Ga eens kijken op www.fox.nl , superaanbiedingen...

Vix



Els
19-5-2007
 Meld misbruik26-1-2007 9:13:01

Hallo,

Wij gaan voor 19 dagen (reizen inbegrepen) naar Indonesië: rondreis Bali en Lombok met privé chauffeur en gids. Budget is 2300 euro / persoon. Valt ons dus heel goed mee.
Is via een reisorganisatie van Belgen die werken vanuit Bali: www.indonesiatravelplan.com
Er staat ook een artikel over de organisatie in het tijdschrift Grande van januari.

Groetjes, Els
19/05/07



Angie
14-7-2009
 Meld misbruik26-1-2007 10:22:49

Hey Hannah,

Wij hebben prijzen gevraagd bij 2 agentschappen. Bij Un monde à deux in Parijs konden we voor de totale prijs van 2800€ voor 12 dagen en 10 nachten een gecombineerde reis maken, 5 nachten in Guadeloupe en 5 nachten Martinique. Die prijs was niet per persoon maar voor ons beiden. Het andere agentschap is in Nederland (daar hebben we nu een optie op een reis die we waarschijnlijk ook gaan nemen) en dat is www.kuoni.nl daar vind je al hun contactgegevens. Heel vriendelijke mensen. Zij bieden 9 dagen Aruba in luxe verblijf (met jaccuzzi op de kamer) voor 3000€ voor ons beiden. Ze hebben enorm veel bestemmingen het één al wat duurder dan het ander maar het zijn enkel verre reizen die zij aanbieden maar wel aan haalbare prijzen.

Groetjes,

Angie
14/07/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums