Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van onze huwelijksdag 4/10/14

  6-10-2014 16:44:52
Hier komt het grote verslag :-)
foto's van familie: https://www.facebook.com/kimmeke1406/media_set?set=a.10...
De foto's van de fotograaf zijn nog eventjes wachten.
Mijn ventje was gewoon thuis blijven slapen, we zijn om half 6 opgestaan, hij heeft zich gedouched, ik heb nog wat helium ballonnen opgeblazen en in de voortuin gehangen. Toen hij vertrok naar zijn ouders om zich klaar te maken heb ik me gedouched.
Om half 7 was mijn mama aangekomen om naar de kapper te gaan. Om 6.50u waren we daar, we werden beide verwend met ene kopje koffie en rustige muziek. (thx to the Client Kontich!) Mijn haar en make up werd door hen verzorgd.
08.30u we komen weer thuis aan, de fotograaf was er al, de ceremoniemeester was de rode loper aan het leggen, alles kwam in orde.
Vlug naar boven en mezelf aangekleed met hulp van de mama. Dan naar beneden een kwartiertje wachten op Vincent. Het ontbijt verzorgd door het Lepeltje waren ze ook allemaal al aan het klaarzetten.
09.00u alles en iedereen stond paraat. Vincent vertrok vanuit de feestzaal met de suite alle auto's bleven ginder, iedereen stapte mee op de feestbus. (vervoer: trolley.be)
09.15u ding dong :-) Daar was hij dan. Mijn knappe man met een prachtig bruidsboeketje! (bruidsboeket van de rozenkweker uit Sint-Katelijne-Waver)
Daarna zijn we binnen gaan ontbijten. Ik kon niet veel eten, ik had te veel te zien en te vertellen :-) over de hele dag eigenlijk niet veel honger gehad.
10.30u de ceremoniemeester (marc sel, aanrader!) heeft de suite opgesteld. Daarna hebben we aan de deur koppelfoto's gemaakt en zijn we op de bus gestapt richting gemeentehuis. Toen we aankwamen was de vorige bruid net weg, dat was perfect getimed.
11.00u De ja's op het gemeentehuis. Was zeer snel afgehandeld, ik merkte dat de schepenen een beetje zenuwachtig was :-) Ik denk meer dan wij :-p.
11.20u mooie foto's gemaakt aan de fontein aan het gemeentehuis met de familie. We hadden veel tijd over dus hebben we alle familiefoto's daar gemaakt.
11.45u vertrekken richting de kapel.
12u klokken luiden aan de kapel, muziek werd verzorgd door wysiwyg singers en ze waren echt TOP! We hadden ook een doedelzakspeler (doedelzakspeler.be) geboekt als verrassing voor mijn mama. Het was een schot in de roos! Heel emotioneel moment als ik met mijn papa naar het altaar stapte en de noten van amazing grace kwamen door de doedelzak.
13u: einde van de misviering, we hebben de mensen bedankt en kindjes snoepjes gegeven. Fijn om bekende gezichten aan de kerk te zien :-) het doet wel iets als je vrienden en familie toch voor dat uurtje even komen kijken. Zelfs mijn kinesist was er :D ze heeft gedurende die 2 jaar mee afgeteld :-) schattig!
Na de misviering zijn we met de bus naar de feestzaal ('t Lepeltje) gegaan. We hebben buiten een aperitief gedronken en zijn dan binnen met de suite lekker gaan lunchen. Het was echt overheerlijk!
17u vertrokken op fotoshoot naar het ford van Duffel. We wisten dat het bos afgesloten was omdat het in rust was maar ze hebben ons toch foto's laten nemen en de poort open gedaan, dat was wel heel lief!
18.30u terug naar de feestzaal met een tussenstop thuis om nog wat spullen te halen. Zagen we dat onze vriendinnen ons huisje aan de buitenkant wat hadden versierd... Bekertjes zonder bodem met rijst aan de inkom, onze brievenbus vol rijst en snippertjes, een spandoek aan de raam, dierenstickertjes op alle ramen beneden omdat het wereld dierendag was, etc. We hebben nu nog plak van de stickers aan de raam :D
18.45u efkes rusten in de feestzaal en cadeautjes voor de ouders en getuigen uitgedeeld.
19.20u de eerste gasten kwamen aan, we hadden 141 aanwezigen dus we waren een goed uur zoet met iedereen te zoenen.
20.30u iedereen mocht zijn/haar tafel zoeken. Dit ging heel vlotjes! Daarna hebben wij onze entre gemaakt op het liedje Home van Dotan. Kippenvel, mensen stonden recht en waren al volop in een feestmood.
Vincent en ik hebben een heel korte speech gegeven en de mensen bedankt.
Daarna mochten we het internationaal buffet openen. We hadden op de uitnodiging geschreven dat we een snack hadden voorzien, maar dit was veel meer dan een snack, het was een uit de hang gelopen snack :-) Het eten was super lekker, jammer dat ik niet alles heb kunnen proeven omdat ik gewoon geen honger had en aan het rondlopen was tussen de gasten.
22.00u openingsdans + vermenigvuldigen + uurtje dansen
23.30u ijstaart aansnijden, mensen vonden de muziek zo goed dat ze zelfs niet gingen zitten om hun taart op te eten :-) complimenten voor DJ uncle Benz!
00.00u verrassing van mijn 11jarig nichtje, ze zong your song van Elton John en ze heeft dat prachtig gedaan.
Daarna weet ik de uren niet meer :-) maar er was nog een sketch van mijn vriendinnen en een video boodschap van mijn collega's. Doordat ik zwanger ben kan ik niet gaan werken dus het was wel fijn om die kleutertjes te zien zingen op de video :D
Vanaf dan is het feest echt losgebarsten en is de dansvloer nooit leeg geweest. Het was echt super! Om 4u hebben we tegen de DJ gezegd dat hij mocht afronden, het was goed geweest. We hebben alle cadeautjes in de auto geladen en zijn naar huis gereden. Nog snel gedouched wat rijst opgeruimd aan de inkom en om 5.30u (exact 24u later) heb ik mijn man goedenacht gekust.
Het was echt een super feest en wat een prachtige dag met veel zon!! Ik ben wellicht nog veel vergeten te vertellen maar ik zou het zo opnieuw doen :-) Zelfs mijn man is nog steeds aan het nagenieten. We hebben vandaag onze citytrip naar New York geboekt en vertrekken binnenkort nog voor 5 dagen op huwelijksreis. De rest van de centjes gaan we sparen voor ons klein ukje dat begin april verwacht wordt!
Bedankt aan alle mensen op het forum voor tips en ideeën, ik heb hier echt wel heel veel aan gehad. Ik ga hier nog wat blijven rondzwerven en verslagjes lezen want trouwen is echt wel iets speciaal! Succes nog aan de komende bruidjes en bruidegommetjes.

Kim
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1512


Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik6-10-2014 21:39:07

Super verslagje dikke dikke proficiat he !! ^^ Proficiat ook voor jullie babytje he :-)



Pascale
4-10-2014
 Meld misbruik6-10-2014 23:57:44

Hé Kim, super leuke foto's en verslag! Wat een mooie dag! Proficiat met je zwangerschap!



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik7-10-2014 10:01:23

hey Kim , van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk , geniet van alle mooie momenten die nu nog zullen komen en vooral van jullie zwangerschap!! groetjes



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik7-10-2014 21:17:27

Mooie foto's ook hoor



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik11-10-2014 13:22:36

Wauw leuk verslag van een superdag! Ik krijg alleen de foto's niet open?



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik11-10-2014 14:10:17

klopt, foto's zijn niet meer openbaar. Ik zet ze terug openbaar als de foto's van de fotograaf er zijn ;)



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik12-10-2014 19:58:08

Prachtige foto's bedankt voor de mail



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik12-10-2014 19:59:42

Verkeerd gereageerd , ok laat dan iets weten he...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info