Terug naar overzicht
Hey Veroniek,Gefeliciteerd met de aankoop van jullie huisje! Gelukkig is het allemaal nog goedgekomen. En inderdaad, dit forum is de ideale plaats om je hart eens te luchten. Groetjes,Angie14/07/07
Amai, jullie verhuizen wel heel snel! Staat het huis al volledig in orde toch?en eej, proficiat hé :)
Hey Veroniek,oef seg, wat een opluchting zal dat voor jullie zijn! Hopelijk vinden jullie snel jullie draai en kan het genieten beginnen!Astrid08.09.2007
Ik ben ook super blij voor jullie. Veel succes met jullie nieuwe huisje!!!Groetjes,Véro
Proficiat, ik ben blij dat de verkoop toch is kunnen doorgaan! Het zullen wel stressvolle dagen geweest zijn, maar geniet nu maar volop verder van de inrichting van jullie nieuwe huis en de trouwvoorbereidingen!Groetjes,Wendy5.5.07
Hey vereoniek.In ieder geval proficiat met de aankoop van jullie huis.Blijkbaar heb ik gemist wat er aan dit verhaal voorafgegaan is, maar dat is van minder belang natuurlijk.Veel succeshttp://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl 23/06/07
Oef ! Ik ben blij voor jullie.Proficiat.Freddy
Dag Veroniek,je gaat het misschien niet geloven maar ik heb de voorbije dagen echt heel veel aan je gedacht. Wij hebben woensdag onze compromis getekend. Ik wist dat je waarschijnlijk meer nieuws ging hebben op woensdag en na het tekenen bij ons heb ik nog tegen mijn verloofde gezegd dat ik hoopte dat jullie ook goed nieuws kregen. Ik ben zelfs toen we thuiskwamen van een etentje met een ouders om te vieren nog even op het forum komen kijken of je al iets wist. Toen ik niks las vreesde ik even het ergste. Ik ben dus ook wel opgelucht dat jullie ook jullie droomhuis hebben. Een dikke, dikke proficiat en je moet maar denken dat jullie met al die stress ook recht hebben op wat extra vieren. Geniet van jullie huisje.Groetjes,Isabel110807