Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De ideale honeymoon reis?

  6-10-2014 8:48:36
Hello

Ik ben de ideale reis aan het zoeken om op huwelijksreis te gaan.We willen iets speciaal. Daarom hadden we gedacht aan Indonesië. Ik zoek een belevenis zoals:
http://www.about-the-wedding.com/huwelijksreis-onder-wa...
Maar goed, dan liefst iets meer budgetvriendelijk en misschien met een specialere betekenis. Heeft iemand tips? Het mag echt heel breed gaan, we staan voor veel ervaringen open. Het is vooral niet de bedoeling om een all inclusive vakantie te boeken richting de zon waar je enkel de bar van je hotel gezien hebt...

Lies
19-8-2017
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1604


lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik6-10-2014 9:18:55

Wij hebben een dochter en enkel 3 weken vakantie op een jaar , dit wil zeggen dat we graag een huwelijksreis willen met ons tweetjes maar omdat we zo weinig met ons gezin samen zijn zouden we deze heel kort maar krachtig willen maken zodat we nog steeds met onze dochter ook een week op vakantie kunnen. Voorlopig hebben we onze zinnen gezet op een vakantie in een heel mooi hotel in Italie waar we graag zouden elke dag op toer gaan met de Vespa. Gezellig met ons tweetjes gaan toeren en s avonds genieten van alle luxe en van elkaar klinkt als muziek in onze oren. We hebben nog niets geboekt maar de kans zit er dik in dat dit het zal worden... Alvast veel succes met alle plannen grtjs



Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik8-10-2014 15:23:58

Hoé top is dat! Ik had er echt nog nooit van gehoord! :)
Wij hebben reeds enkele mooie reizen gemaakt voorbije jaren...
Mijn aanraders: Curacao en Costa Rica!
Beiden prachtige landen, mooie natuur, goed weer, vriendelijke mensen en toch wel wat dingen te doen.
Wij hadden altijd enkele activiteiten op voorhand vastgelegd maar ter plaatse vind je ook altijd natuurlijk nog wel wat dingen te doen..

Dit jaar gaan we naar Martinique (vertrekken op 8 november)... Indien je wil weten hoe het was, stuur mij gerust een privé-bericht en ik hou je op de hoogte!

Groetjes

Charlyn



Femke
30-5-2015
 Meld misbruik23-10-2014 11:49:58

www.amezing-destenations.be die maken uw reis op maat en budget. perfect voor huwelijksreis. De onze is bijna geboekt naar zanzibar. :-)

succes!



jessica
27-6-2015
 Meld misbruik23-10-2014 13:47:26

Frans Polynesië (Tahiti, Bora Bora, Moorea, Rangiroa,...)

De Honeymoon bestemming :)




Charlotte
18-7-2015
 Meld misbruik14-11-2014 15:30:36

Wij hebben ook net onze huwelijksreis geboekt (3 weken indonesië). We gaan eerst naar Lombok, dan Bali, Jakarta en dan Singapore. Zijn er zo blij mee. Wij hebben ook gekeken via http://www.mooivakanties.nl/. Hier staan ook heel mooie reizen.



Ellen
5-7-2014
 Meld misbruik14-12-2014 17:07:37

Wij hebben een rondreis in Maleisië gedaan. Echt prachtig! Als afsluiter kozen we voor luilekkeren op het eiland Langkawi.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums