Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's en verslag van inderdaad de mooiste dag van ons leven 30/08/2014

  3-10-2014 11:00:51
Lieve bruidjes,

ik las hier steeds opnieuw "geniet van elk moment" als leidraad voor je grote dag.
Wel wij hebben dat ook echt gedaan, anderhalf jaar voorbereidingen hebben geloond.
De vrijdag ging ik om 16:00 de kerk nog in orde gaan brengen en vanaf dat moment liet ik alles los. Geen stress meer, alleen nog genieten.
zaterdag 30/08/2014
om 05:30 liep de wekker af, mijne man ging zich bij mijn thuis gaan omkleden.
om 06:30 waren de kapster, fotograaf en mijn mama daar.
om 07:00 kwam de schminkster aan
om 07:30 was ik klaar om mijn kleed aan te doen
08:00 ik was helemaal klaar een half uur te vroeg dus nog even iets eten en wat drinken.
08:30 de ceremoniemeester en mijne man kwamen toe met de kindjes
Ik kreeg de gehele dag die smile maar niet van mijn gezicht, niet dat dat moest
Samen reden we dan bij de schoonfamilie om van daaruit met de huifkar naar het stadhuis te rijden.
10:30 trouw voor de wet (kort maar krachtig)
11:00 terug naar huis en lekkere broodjes eten gecombineerd met de foto's van de suite.
13:45 vertrek naar de kerk met de huifkar
14:00 een hele mooie dienst gezongen door Bart Herman (een verrassing voor mijn ventje), vrienden en familie lazen voor en af en toe zei de pastoor ook iets .
Er was veel volk en er waren heel veel tractors (gezien wij aan tractorpulling doen) die een ereronde reden rond de kerk.
We zijn daar zo'n uurtje gebleven en genoten van de aanwezigheid van vriend en tractor.
Door het slechte weer (wat ons eigenlijk niet gestoord heeft die dag) hebben we de foto's van ons twee uitgesteld naar een dagje met wat meer zon.
Om 18:00 zijn we dan naar de zaal vertrokken "de Mantovani" in Oudenaarde.
Daar werden we in de watten gelegd van begin tot eind, een aanrader voor iedereen die geen zorgen wil op zijn feest. Die mensen weten van aanpakken.
Om 09:00 in de ochtend zijn we richting huis gereden daar wachtten ons nog 8000 lege bierflesjes en 350 lege bakken op. Een echt kunstwerkje op onze oprit
Om 12:00 uur 's middags zijn we dan eindelijk in ons bedje gekropen na een ontzettend geslaagde en superleuke dag.

Hieronder kan je een kijkje nemen naar enkele foto's en een filmpje.
Indien jullie nog een fotograaf zoeken kan ik jullie maar 1 ding zeggen:
niet twijfelen 1 naam : GLIMSHOT !!!!
Een superlieve spontane leuke Jessica zorgt ervoor dat jouw dag schitterend vastgelegd
wordt. Bij het bekijken van ons filmpje en foto's krijg ik steeds weer dat gelukzalige gevoel van onze trouwdag. Toch super dat keer op keer weer kunnen beleven :-)
Bovendien hadden onze gasten ook alleen maar lovende woordjes over haar.

Verder wens ik jullie nog veel succes en vooral veel plezier bij de voorbereidingen.
En euh de dag zelf ... genieten e ;-)

www.glimshot.com/anja-jan.html

Mocht de link niet werken ga je naar www.glimshot.com --> stories --> Anja en Jan

Lieve groetjes Anja & Jan


Anja
30-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 2257


Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik3-10-2014 15:46:03

super mooie foto's ! echt een huwelijk met stijl!! dikke proficiat!:)



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik3-10-2014 15:49:07

super verslagje en vooral een hele dikke proficiat!!!! jullie zagen er fantastish uit :-)



Jolien
13-6-2015
 Meld misbruik3-10-2014 21:47:31

Super mooie foto's! :) Waar hebben jullie de huifkar gehuurd?




Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik3-10-2014 23:09:30

Mooie foto's en prachtige huifkar dikke proficiat voor jullie



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik4-10-2014 19:28:24

Super mooi en stralend zagen jullie eruit!! Proficiat! Hopelijk hebben wij ook zo een superdag ;-)



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik4-10-2014 19:56:20

Prachtig!

Mega origineel; ik hou van huwelijken met een extra touch... De tractoren zijn geweldig!
Waar heb je het armbandje/ketting voor je mama gekocht?



Mien
5-9-2015
 Meld misbruik5-10-2014 19:31:27

Prachtig!



Anja
30-8-2014
 Meld misbruik6-10-2014 9:55:00

dag Jolien,
bedankt!
de huifkar kwam van bij koetsen Foubert (terug te vinden op het internet)
hele vriendelijke man, we mochten ze een paar dagen houden zo was er geen haast om ze te versieren of om ze terug te brengen.
www.koetsenverhuur-foubert.be



Anja
30-8-2014
 Meld misbruik6-10-2014 9:57:31

Dag Jolien,
Dank je.
Het armbandje kwam van in de veritas. het ging hem vooral om de betekenis ervan.
Mijn mama was heel blij, we hebben het sindsdien nog niet uitgedaan.




Anja
30-8-2014
 Meld misbruik6-10-2014 10:02:05

Bedankt iedereen voor de felicitaties en veel plezier nog met jullie voorbereidingen en vooral op jullie grote dag.
Als ik ergens kan mee helpen...



Dunia
22-8-2015
 Meld misbruik6-10-2014 14:41:13

Hallo, wat prachtige foto's, echt geweldig!! Mag ik soms vragen waar je het 'logo' met die tractoren en het hartje gehaald hebt? (mijn vriend is ook een tractor-man) :) Alvast bedankt!



Kelly
22-8-2015
 Meld misbruik6-10-2014 15:26:19

Wauw, wat een prachtige foto's! De mannen van de suite hadden allemaal hetzelfde kostuum aan? Super knap. Heb je ze gehuurd? Zo ja, waar? Ik ben op zoek naar een goede firma waar ik kostuums kan huren voor de mannen.



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik6-10-2014 21:21:36

Conny in aalter verhuren ze kostuums normaal kelly...



Anja
30-8-2014
 Meld misbruik13-10-2014 16:29:45

Dag Dunia,

bedankt, ik heb het tractortje en het hartje gewoon van het internet gehaald en gespiegeld in Word.
Als je het graag hebt stuur ik het je wel door via mail.

groetjes,

Anja



Anja
30-8-2014
 Meld misbruik13-10-2014 16:31:11

Dank je Kelly,

de kostuums huurden we bij Labaere in Zottegem.

groetjes

Anja



Dunia
22-8-2015
 Meld misbruik15-10-2014 7:52:24

Hallo Anja,
zou het mogelijk zijn het toch door te mailen?
dunia.huyghe@hotmail.com

Alvast bedankt!
Groetjes



Ina
25-4-2015
 Meld misbruik20-10-2014 14:52:38

wat een mooie foto's van een echt stralende bruid!
En idd, heel mooi gebaar, dat armbandje! :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info