Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniekledij verhuur regio Kortrijk & Antwerpen - gezocht???

  2-10-2014 9:49:37
Dag Dames/Heren,

Wij huwen 22 augustus 2015 in Kortrijk. Mijn verloofde en ikzelf wonen in Kortrijk. Mijn ouders en broer eveneens dus vanzelfsprekend hadden wij graag voor de heren ceremoniekledij gehuurd regio Kortrijk. Mijn schoonfamilie woont in Antwerpen en zij zien het niet zitten om te komen passen in Kortrijk dus willen hun ceremoniekledij voor de mannen huren in Antwerpen. Kennen jullie een zaak regio West-Vlaanderen Kortrijk die eveneens samenwerkt met een zaak regio Antwerpen zodat wij in Kortrijkse kunnen de keuze maken en dit laten doorbellen naar Antwerpen en zij daar enkel diezelfde keuze krijgen? Of hoe zouden jullie dit anders oplossen?

Stéphanie
22-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1365


lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik2-10-2014 10:01:27

serrus in Menen verhuurt ceremoniekledij voor mannen... een samenwerking tussen 2 steden heb ik geen idee van maar als ze hun maten doorgeven dan kan je toch voor iedereen gaan huren en desnoods met dhl versturen de dag voor uw huwelijk ? in ieder geval veel succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...