Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rozenblaadjes omgeving Ekeren (Antwerpen)

  1-10-2014 8:59:56
Hoi,

Wij hadden voor ons huwelijk 3 weken terug bordeaux rozenblaadjes besteld maar deze zijn nog steeds niet aankomen. Weet er iemand waar ik er nog kan vinden? Wij wonen in Ekeren. We zouden ze willen gebruiken om 's avonds op de tafels te leggen en ook om de cadeautafel te versieren.
In Ava enzo vind ik er wel maar die zijn echt niet mooi, je ziet veel te hard dat deze nep zijn...

We trouwen al nu zaterdag dus via internet bestellen is geen optie meer ...

Alvast bedankt voor jullie hulp!

groetjes,
Katleen

katleen
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1069


Caroline
4-10-2014
 Meld misbruik1-10-2014 11:00:13

Katleen,

heb je er echte of valse nodig?
Want ik heb de mijne (echte) gewoon besteld bij een bloemist.
Gewoon gaan vragen of ze overschot hebben of ze nog kunnen bestellen.
Ik heb dit gisteren aan de bloemist doorgegeven en onze trouw is ook zaterdag :).
Dus wil je er echt: best even passeren langs een bloemist en daar vragen.

Veel plezier alvast op je huwelijksdag!!



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik1-10-2014 14:27:10

Is er geen rozenkwekerij in uw buurt, bij ons in Kontich staan er altijd zakken met blaadjes in voor een paar euro....
Ik vind echte mooier dan namaak....



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik1-10-2014 14:27:44

Is er geen rozenkwekerij in uw buurt, bij ons in Kontich staan er altijd zakken met blaadjes in voor een paar euro....
Ik vind echte mooier dan namaak....



Astrid
18-4-2015
 Meld misbruik1-10-2014 19:12:46

Indien je geen echte wilt, in de ava hebben ze die in verschillende kleuren.



katleen
4-10-2014
 Meld misbruik3-10-2014 0:06:10

hmm ja probleem is dat ik die dan de hele dag in de auto moet houden en als ik ZE dan savonds op de tafels wil leggen gaan ZE er niet meer zo fris uitzien denk ik.. :s
Ik vind persoonlijk echte ook veel mooier. Had die in de Ava al gezien maar vind ZE echt niet mooi... Die zijn echt niet mooi gevormd vind ik...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...