Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Once upon a time...13 september 2014.

  30-9-2014 15:06:49
Lieve bruidjes,

Ondertussen ben ik al bijna 3 weken Mevr Vennen en word het dus tijd om mijn verslagje neer te pennen.

Na een verloving van bijna 2 jaar waren de laatste dagen voor onze grote dag ondragelijk....heel je lichaam zit vol met gevoelens en emoties die je totaal vreemd lijken...echt gek!

De dag voor 13 sept ben ik bij mijn mama blijven slapen. Mijn broer is speciaal met zijn vriendin in de zetel gaan slapen zodat ik een dubbel bed had om in te slapen. Veel geslapen heb ik uiteindelijk niet gedaan. Ik had een pilletje ingenomen om rustig in slaap te kunnen vallen, is me ook gelukt maar na 2u was ik klaarwakker en dit bleef ik tot 5u 's morgens!

Iets na 5u is mijn mama naast mij komen liggen, net als vroeger. Op m'n rug krabben tot ik wakker werd. Zalig!

Snel gedoucht, badjas aangetrokken, koffiekoek binnen gespeeld en begonnen met mijn eigen make-up. Voor mij was dit echte ontspanning. Mezelf opmaken, mijn zus, schoonzus en de mama. Ik hou echt van schminken dus dit was geen straf voor me.

Om half 6 was mijn getuige/kapster/beste vriendin aangekomen. De dames volgden één na één op de kapstoel. Om 8u was iedereen klaar. Naar boven om in mijn kleed te kruipen want om 9u kwam de suite al af.

Om 9u30 stond iedereen buiten te wachten op Peter terwijl ik me binnen moest verbergen (we hebben een glazen voordeur dus ik moest uit het zicht blijven). Peter kwam aan in een knallend racemachien....en maar grommen met die motor. Ondertussen hoorde ik iedereen applaudisseren terwijl ik nog binnen stond met m'n flanellen benen.

Peter moest aanbellen en dan zich omdraaien zodat ik kon opendoen en hem op zijn schouder kon tikken. Wat een leuk moment.

Dan vertrekken naar het districthuis....éénmaal aangekomen moesten we nog een kwartier wachten op de burgemeester van Merksem. Een hele babbel van 10min waarin hij eigelijk uitlegde dat we trots mochten zijn dat we vandaag mochten trouwen in een gebouw dat onder unesco staat. Tttsss...

Peter was het bidkaartje van mijn grootmoeder thuis vergeten dus na het districthuis zijn we daarvoor nog even overhuis gegaan om erna terug naar mijn ouders hun huis te gaan en daar nog te genieten van lekkere hapjes.

Om 13u vertrokken we naar het park van Brasschaat om foto's te gaan trekken, daar zag mijn ventje het hardste tegenop..... En uiteindelijk is dit superlos en chill verlopen.

Erna naar onze feestzaal de Groene Jager want om 15u begon onze ceremonie in de tuin. Begeleidt door de Vliegende Pastoors was het een hele losse en vooral grappige ceremonie. Mijn zus had iets zelf geschreven over hoe belangrijk ik voor haar ben (met de nodig tranen). Enkele leuke anekdotes en herinneringen. En de broer van Peter deed net hetzelfde maar ging dan de humoristische toer op. Aansluitend hadden we de receptie...hebt minst leuke van de dag want de meerderheid kende ik niet zo goed.

Rond 19u werd iedereen aan tafel gevraagd. Ze hadden een gouden kaartje gekregen met een disneyfilm op en aan de achterkant stond er "sanne & peter 13sep14" in disneylettertype. Op elke tafel hadden we dan fuscia kadertjes staan (want dan was de hoofdkleur van onze bloemen die dag) met daarin een goud blad met een quote van die film.

Onze gastenboek was ook the adventurebook van de film UP, laten overkomen van de US, net zoals onze uitnodigingen. Bij een bedrijf die zich enkel bezig hielden met trouwerijen in disneyworld. Zo hebben we heel de lijn doorgetrokken.

Als iedereen dan zat zijn wij binnen gekomen op Hot Dog van LMFAO...leuke beat en het perfect liedje om een beetje gek op te doen en dat hebben we gedaan! s'Avonds volgde een groot buffet van 4 werelden en werd afgesloten met een mooie ijstaart van vanille en aardbei. Tussendoor hebben wij de mensen nog bedankt voor hun komst, hen gevraagd om iets in de gastenboek te schrijven en hun bedankje niet te vergeten voor ze naar huis gingen. Wij hebben een pralinewinkel en we zijn ook gek van beauty and the beast dus hebben we ze ieder een chocolade roos gegeven met een hart van aardbei.

Net voor het dessert kwam mijn schoonvader met een speech die ging over hij ons ziet als koppel en wat er aan peter anders is door mijn toedoen, positief natuurlijk, was wel grappig.

Om 23u was het tijd voor onze openingsdans. A whole new world van Alladin. Ondanks iedereen zei dat dit vaak het mooiste moment was had ik niet dan gevoel. Ik heb ervan genoten maar niet zoals ik verwachte. Mensen rond me uitblokkeren was niet zo makkelijk als ik dacht. Waarschijnlijk de adrenaline.

Erna gedanst met mijn biologische papa en mijn stiefpapa....en om 3u hebben we bye bye gezegd.

Kort en krachtig maar liever dat dan zatte laatblijvers.

Wij hebben onze nacht afgesloten met een laatste slow in de armen van elkaar met rondom ons een grote kring met al de mensen die ons nauw aan het hart liggen.

...And they lived happily ever after.

Foto's:
https://www.dropbox.com/sh/fevvu2vwpq3gf96/AAAE_xRVPQ1C...

sanne
13-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1517


Sophie
26-6-2027
 Meld misbruik30-9-2014 16:44:33

Proficiat met jullie huwelijk! Toen ik men verloofde de foto's liet zien viel hij achterover bij die race machine! Hij vraagt zich af waar jullie deze hebben gehuurd en prijskaartje daarvan :) Ook een zeeeeeeer mooi trouwkleed, volledig mijn smaak!



tine
5-9-2015
 Meld misbruik30-9-2014 18:07:20

mooie foto's en leuk verslag! Doet me nog méér verlangen!



sanne
13-9-2014
 Meld misbruik30-9-2014 18:12:20

Hey Sophie, wij hebben deze mogen lenen. Was een cadeau van mijn man zijn broer. Hij zit in een vriendenkring met kerels met zulke wagens.



Sophie
26-6-2027
 Meld misbruik30-9-2014 19:02:33

Hoi tine


Ik trouw 6 dagen later dan jij en verlang er ook echt naar! Onze teller hier stond in begin op 406.. het mag nog rapper vooruit gaan!




Jessica
27-12-2014
 Meld misbruik1-10-2014 0:05:44

Leuk hotel, Maxx Royal. :) Proficiat!



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik1-10-2014 12:53:40

Heel heel mooi!

Super leuk!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info