Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dringend Gezocht : Suitekleedjes Voor Mijn Bruidsmeisjes !!!

  27-9-2014 21:39:23
Wie kan ons helpen en het liefst ook betaalbaar? Misschien ook in verschillende kleuren bv. Lichte tinten heb ik dit eens gezien op een foto was prachtig...of evt.een outlet ergens? Regio oost vlaanderen graag :-) TNX :D

Mieke
15-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1106


Mariska
22-5-2015
 Meld misbruik27-9-2014 22:44:26


Anne-Sophie Smartshopping in Sint-Martens Latem ?
Zelf nog niet geweest maar volg ze op facebook en er zitten heel wat toffe kleedjes tussen in verschillende tinten en prijzen vallen ook goed mee. (staat op hun fb vermeld --> prijzen voor een kort kleedje liggen tussen de 29€ en 199€ en voor een lang kleed tussen de 49€ en 299€)
We zijn allensinds van plan om daar ook eens langs te gaan!



Milou
21-6-2014
 Meld misbruik28-9-2014 9:18:39

Honneloeloe in Leiden ;) Daar had ik de onze gekocht voor 90 euro per stuk en dan nog korting gekregen omdat we er 4 dezelfde hadden :) Ze waren echt keimooi! En goede service ook daar, want twee bruidsmeisjes pasten er niet meer in omdat we zwanger waren en we mochten ze gewoon ruilen na een 8 maanden!



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik28-9-2014 16:12:24

Hey Mieke, zijn jouw bruidsmeisjes kindjes of volwassenen? Onze dochters zijn onze bruidsmeisjes en wij zullen hun kleren in januari kopen in de solden. Bij C&A hangt er bv dan al de communiecollectie en dat zijn echt mooie kleedjes voor niet veel geld. Wij zullen trouwens 2 outfitjes kopen want ze maken zich nogal snel smerig :-)

Grtjs
Sylvie



Anja
30-8-2014
 Meld misbruik28-9-2014 19:51:57

anne-sophie in Latem is idd super!



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik3-10-2014 9:45:05

Bedankt voor de reacties !! Anne - Sophie in Sint Martens latem ken ik heb er 2jaar geleden ook een kleedje gekocht ik ga er zeker nog eens terug met de Bruidsmeisjes! Sylvie het zijn grote Bruidsmeisjes eigenlijk alle grote nichten 1 langs mijn kant en 3 langs vriend zijn kant! 1 Nichtje is zijn getuige. Hij geeft 4 Nichten. En bedankt voor de tip misschien voor de kleine meisjes en jongens in de C&A doorverwijzen in de familie. Mijn vriend zijn petekind loopt voor samen met zijn broer eeneigenetweeling keischattig! volgend jaar in augustus worden ze 4jaar , mochten we geen huurkostuums vinden in hun maat gaan we zeker een bezoekje brengen bij C&A !! Tnx Iedereen



kathleen
27-6-2015
 Meld misbruik2-1-2015 20:43:19

Ann-sophie in Latem is echt wel de moeite om eens langs te gaan. Heeft een hele mooie collectie dat je nergens anders vind. Ikzelf heb daar ook mijn trouwkleed gekocht, maar ik wilde dan ook geen echte witte trouwjurk. Ze hebben veel van het merk fashion-new-york, je moet maar eens op deze site gaan zien.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...