Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuigen - cadeau

  26-9-2014 13:43:33

Iemand leuke tips voor cadeaus voor de getuigen?

Of wat hebben jullie zelf gegeven of weten jullie al wat jullie willen/gaan geven?

Ik was aan het denken: ik die regelmatig aan kruissteek en/of naaien, en ik dacht, als ik nu zo iets maak, is het echt iets persoonlijks natuurlijk. Maar is dat iets waar mensen dan blij mee zijn...

Laat maar komen :-)
Groetjes,

Sjoeke


Sjoeke
3-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1481


Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik26-9-2014 19:56:14

Wat is kruissteek? Ik naai ook denk dat jij beter naait of mij hoor



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik26-9-2014 20:01:59

Heb van iemand iets gezien op fb op naaien voor vriendinnen en de stoffemiekes kan je misschien ook stellenn denk wel dat je daar wel reactie zal krijgen... dit was een gastendoekje in 2 geknipt daar paar vakjes in gestikt zodat ze het kon opvullen met een tandenborstel tandpasta een kammetje en kleine douchegel of shampoo. En toegebonden met koordje kwil het gerust eens vragen of ze evt. Foto naar jou kan doorsturen?ze geeft dit einde schooljaar gemaakt voor haar dochter die jarig was voor gans de klas....



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik29-9-2014 7:40:50

Hoi Mieke,

kruissteek is zo e'en tekening die je na-naait. Je kan dat dan op een kussen maken, of inkaderen om aan de muur te hangen.

Maar het idee dat jij hier boven schrijft lijkt mij ook wel leuk, en natuurlijk wel wat praktischer! Ik ben zelf lid van Naaien voor vriendinnen. Ik ga op zoek!

Hartelijk dank!




Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik29-9-2014 21:50:12

Ik zal het eens vragen aan dat meisje wat is je volledige naam? Zal je proberen opzoeken op facebook en je door te sturen...ze geeft dit in mei of juni gemaakt ff geleden dus... mijn meetje deed dit vroeger ook kruissteek was wel altijd mooi...



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik29-9-2014 21:51:07

Graag gedaan idd praktisch en zo weten ze en denken ze altijd aan jullie...



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik30-9-2014 8:51:06

Sjoeke Malfait :-)

Gelukkig zijn er niet veel Sjoeke's ;-)




Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik30-9-2014 22:24:31

Ok zal binnenkort eens kijken...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...