Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze huwelijksdag 20 september 2014

  25-9-2014 16:50:39
Eerst en vooral wil enkel mensen bedanken langs deze weg
Mijn kapper Tatijanna voor het vele werk met men lange har en toch een schoon resultaat gehad,
Mijn make upartieste Sharon de tand voor de mooie bruidsmake up leuke persoon om mee te werken regio menen

Onze fotograaf van Cédric alexandre photgrahpy Isabelle een echt leuke madam om mee samen te werken hebben al een kleine preview van onze foto's en die waren al zeer mooi, echt een aanrader. Wij hadden se een volledige dag bij ons voor foto's te trekken en ze trekt foto's maar da valt ni zo op in de mis en in het stadhuis. Echt waar een tof iemand om mee te werken.

Just married company ik had schrik door het gene ik had gelezen van slechte commentaar maar die mensen hebben heel goed bun best gedaan alles was tot in de puntjes verzorgt, leuke chauffeur hielp ons zelfs mee met de glazen over de middag niets anders dan goeie commentaar hier over , zelf voor de foto's hielp hij mee met de fotograaf lette op mij. Twee zoontjes dus deze is ook een aanrader.

En nu een verslagje van onze dag,
Mijn dag begon al om 6u30 vlug opgestaan na een helse nacht met krulspelden in het haar want ik heb tamelijk lang haar en moelijk haar om mee te werken. Om 7u bij de kapper toegekomen gemakkelijk want die was aan de overkant van straat van mijn mama en ik. En daar blijven slapen.
Een uurtje bij de kapper geweest om men haar half op te steken. Ik was super te vreden van het resultaat. Dan daarna vlug terug naar mijn ma want dan kwam min make up artiest toe om me te beginnen sminken ondertussen waren mijn twee zoontjes zich al aan het wassen en hebben dan ontbeten. Dan kwam het drukker bij men ma want al mijn broers en zussen kwamen samen met hun vriend en kinderen en ik heb veel zussen en broers dus een leuke bende om mee te starten. Ondertussen was mijn make up gedaan en dan werd mijn ma en zus gesminkt. Ik ben ondertussen naar boven gegaan want men mama had iemand geregeld om te helpen om mij. Jurk aant doen leuke foto's daar van en dan was het wachten op men partner. Dat vond ik het spannends want ik had gevraagd aan men familie om hem buiten te ontvangen. Met applaus leuk voor de foto's en ook leuk voor hem zo weet hij dat hij zeker welkom was. Vol ongeduld stond ik te wachten tot de derh bel ging zodat ik naar buiten kon naar men ventje want ik had hem enorm gemist.
Hij belde aan ik deed de deur open en hij zag er zo knap uit in zijn kostuum hij stond te glunderen met een heel mooi boeket in zijn handen dan vlug wa foto's getrokken en vertrokken in onze baetle cabrio richting stadhuis van Wevelgem. Was zalig met het mooie weer en het open dak van de cabrio. Eenmaal toegekomen in het stadhuis verwelkomt door de familie van mijn ventje en de ambtenaar dan hij het heel vlug. Het ja woord en we waren man en vrouw. Dan vlug iets gedronken in het stadhuis. En DNA richting g ons huis om vlug iets te eten want men schoonouders hadden gezorgd voor broodjes voor de familie. Want om 15u trouwden we pas voor de kerk. Vlug iets gegeten en vertrokken samen met mijn twee zonen naar het park van Wevelgem om wat leuke foto's te maken. Dan daarna weer vlug na huis om alles in gereedheid te brengen. Voor vertrek naar de kerk. Om 15u start van kerkelijke dienst een heel mooie dienst en men ventje geeft me verast met een mooie trouwbelofte. En dit in het West-Vlaams want men ventje is van Gent. Echt super.om 16u einde van kerkelijke dienst naar buiten graan en bij buiten komst amai zoveel confetie over ons gehad . Wad wel leuk boor de foto's en wok, ballonnen gelost voor de overledenen en duifjes. Daarna nog wat gedronken thuis nog foto's gaan trekken met de hele suite. Naar het groen lint in moorsele. En dan richting feestzaal waar we om 18u van start zinn gegaan met de receptie. Daarna lekker gegeten en leuke foto's met de foto booth en dan om 21u30 zijn de rest. An de avond gasten aan gekomen om aan te sluiten bij het dessert. Om 22u onze openingsdans gedaan en gedanst tot in de vroege uurtjes om 4u30 vertrokken richting het park hotel cadootje van onze trouwzaal domein carlton.
Zodat was zo ren beetje onze dag
Geniet van jullie dag ik heb er alvast enorm van genoten
Foto's volgen

tatijanna
20-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1632


lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik25-9-2014 17:36:04

whoehoew megacontent hier u verslagje te lezen , ik keek er ontzettend naar uit. ben blij dat alles goed meegevallen is en aan het verslag te zien was het een hele dag puur genieten!!! nog eens proficiat en kan nie wachten om beetje fotos te zien, geniet er nog maar een beetje van en ik wens jullie nog vele vele gelukkige jaren!!!!

grtjs




tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik25-9-2014 19:13:23

Ja hoor een dag vol genieten was het zeker en leuk je uit keek naar mijn verslag



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik25-9-2014 20:53:59

Dikke proficiat ben ook benieuwd naar de fotokes ^^



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik25-9-2014 21:06:55

Heb je foto van je kapsel tnx vanheckemieke1986@gmail.com



Cedric

 Meld misbruik27-9-2014 11:49:19

Bedankt voor de leuke woorden over mijn werk Tatijanna!

Jullie waren een super koppel om mee samen te werken!

Groetjes,

Isabelle
Cedric Alexandre Photography



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik27-9-2014 14:12:55

waauw,proficiat meisie,eindelijk eens een verslagje van je :D
geniet van je huwelijksleven nu samen me je ventje,hier al een half jaar getrouwd,mis het zo onze dag :)
kusjes uit kortrijk xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info