Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat vinden jullie hiervan.

  24-9-2014 14:59:26
Dag beste bruidjes ,

Onze huwelijksdag is nu al zeven maand geleden. Toen we 5 maand getrouwd waren heb ik een gastric bypass ondergaan waardoor ik nu dus al 20 kilo mee ben kwijtgeraakt :)

Nu op onze dag hadden we een klein probleempje met onze dagplanning waardoor we helemaal niet veel fotoshoot foto's hebben. Dit vind ik echt wel heel jammer want de meeste hebben echt kei mooie foto's!

Mijn idee was om op onze eerste huwelijksverjaardag een fotoshoot te doen. Maar mijn mama had een nog beter idee om onze trouwshoot opnieuw te doen ^^

Wat vinden jullie daarvan ?
Zouden jullie dit belachelijk vinden ?

Groetjes
Naomi

Naomi
22-2-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1824


Julie
30-4-2015
 Meld misbruik24-9-2014 15:24:00

Gewoon doen!! Als mede-bypasser denk ik dan enkel praktisch aan je kleed als je kiest voor een trouwshoot.

Er zijn trouwens meer en meer koppels die achteraf hun foto's trekken dus waarom niet



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik24-9-2014 18:48:36

Ik weet natuurlijk niet of je kleed nog kan aangepast worden.

Maar op zich lijkt het mij wel een leuk plan!



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik24-9-2014 20:30:54

Niets belachelijks aan, gewoon doen ;-)



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik24-9-2014 20:42:38

Zeker doen. Je kan voor deze shoot altijd een kleed gaan huren eh :-)
Grtjs



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik24-9-2014 21:19:17

Doen wij doen onze fotokes op andere dag normaal...



Naomi
22-2-2014
 Meld misbruik25-9-2014 9:54:04

Bedankt voor de aanmoediging allemaal ^^
Ja voor mijn Trouwkleed ga ik wel nog een oplossing moeten zoeken.


Nu zou ik graag even iets recht zetten.
Het feit dat we niet zoveel shoot foto's hadden was helemaal niet de schuld van onze fotograaf. Het kwam door omstandigheden zoals te weinig tijd dat mijn schuld was , ook geen tijd om naar een mooie locatie te rijden zodat we moesten content zijn met wat we hadden.

Dus toekomstige bruidjes ,
Fotograaf Ronny Wertelaers is echt aan te raden !
We hebben echt super mooie foto's van in de ochtend , in het gemeentehuis en waar we hier allemaal zot van zijn zijn de familiefoto's !

Toen Ronny dit berichtje las stelde hij prompt voor om de shoot opnieuw te doen , gratis !

Dus als je goede service en goede foto's wilt voor een goede prijs 1 adres : Ronny Wertelaers !

Ik wou dit even rechtzetten ^^
Groetjes



mona
27-7-2013
 Meld misbruik25-9-2014 15:05:36

Waw, mooie geste van de fotograaf, goede reclame! :-) Altijd leuk om een shoot opnieuw te doen, wij hebben meer dan een half jaar na onze trouw ook een tweede shoot gedaan, gewonnen bij een andere fotograaf. Was leuk om het trouwkleed nog eens aan te doen.

Hopelijk kan het kleed nog hermaakt worden. 20 kilo zal wel meer dan een of twee kledingmaten verschil zijn... Anders idd jurk huren ofzo.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...