Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 2 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

19 september 2014

  21-9-2014 23:15:32
Wat een dag !! Zou hem zoveel keer opnieuw willen !
Om 6u10 kwam mijn sminkster .
Om 7 u naar de kapper gegaan om 8 u klaar daarna naar mijn ouderlijk huis gereden. Daar stonden mijn ouders , broer en mijn beste vriendinneke ons al op te wachten. In het kleed gesprongen en maar met veel stress zitten wachten tot Anthony kwam aanbellen! Ik hoorde de camaro ( onze auto waar we deze dag inzaten ) al van ver ! eindelijk was Anthony daar ! Hij belde aan en mijn hart bonkte in mijn keel ! wat zag hij er fantastisch uit ! een rode gilet , een wit hemd en een zwart strikje !!! en wat een mooie boeket had ik gekregen ! ik moest mijn tranen bedwingen toen hij mij vertelde dat ik op een prinsesje van disney trok ( door mijn rood kleed !) . Wat gesproken met de familie en dan richting stadhuis ... in de camaro natuurlijk !!! Waar iedereen aan het stadhuis al stond en aan het klappen was voor ons ! wat was dit een geweldig moment om mijn vrienden / collega's te zien die ik niet had verwacht ! daarna een hilarisch moment gehad in het stadhuis ! eerst een hele uitleg , daarna een boeket gekregen van de burgemeester en toen hij zei dat het tijd was voor artikel 1 stonden Anthony en mezelf naar elkaar aan het kijken en wisten we niet wat hij bedoelde ! tot onze frank viel haha ! en wat ging die kus snel !!!? we hebben deze 3 keer opnieuw moeten doen omdat de fotograaf geen foto's kon trekken ervan ! daarna bij de ringen geven kreeg ik de ring bij anthony niet aan! zijn hand was opgezwollen?
eenmaal uit het stadhuis naar feestzaal de lysse gereden waar de receptie plaats vond ! iedereen kwam binnen en het was super gezellig ! met lekkere hapjes! daarna een lekker middagmaal gehad waar ik echt niets meer binnenkreeg ! wat was onze huwelijkstaart in de middag mooi !!! het was met een foto van ons 2 tjes ! deze was super goed gelukt ! en was echt gezellig met de familie en onze getuigen ! ik kreeg een krop in mijn keel toen mijn meter begon te wenen ! Na het middagmaal zijn we foto's gaan trekken dit was een leuke belevenis ! eerst naar de velodroom in Oostende geweest waar er graffiti op de muur stond , daar zaten allemaal jonge gasten die skaten en ze konden hun ogen niet geloven ! daarna naar het bosje geweest er naast en foto's getrokken bij de bomen ! en daarna aan de vismijn met de auto ! ik verlang zo hard naar de foto's !! Om 18u30 naar de zaal van het avondfeest gegaan ( De herdershoeve) Deze was thema rockmuziek / festival = Anthony and stéé big day . Iedereen die binnen kwam kreeg een vip ticket waarbij hun naam en de tafel stond ! Ik had handen te kort om mijn cadeaus en de mensen te ontvangen ! wat kwamen er opeens veel mensen in 1 keer binnen !
Onze dj kondigde onze intrede aan die om de buurt de tafels riep en ze moesten klappen en zichzelf tonen aan de rest ! en dan riep hij ons af ! wij liepen dan helemaal door de zaal tot de eretafel terwijl alle gasten klapten ( dit was een zeer fijn moment ! Daarna begon de maaltijd van Traiteur chef valentijn ! dit was dik in orde ! lekker gegeten , tussendoor mijn toer gedaan om toch met iedereen wat te praten , was toch wel moeilijk als er 95 mensen aanwezig waren ! maar heb mijn best gedaan! de taart in 2 snijden vond ik een speciaal moment , want wij wisten echt niet wat we hierna moesten doen en hebben we dan maar een buiging samen gemaakt ! de dj begon zijn muziek te draaien en de mensen hadden er volledig zin in en begonnen allemaal te dansen ! alleen was onze openingsdans nog niet begonnen? Daarna vlug gezegd dat wij onze openingsdans nog moesten doen !
Deze begon ! maar wij hadden deze nog nooit samen voorbereid ! het was grappig hoe we daar stonden ! als 2 plankjes haha en dan maar vermenigvuldigd tot heel de zaal vol stond ! gedanst tot 6u en iedereen geeft er van genoten !!! wat een geweldig feest was dat !!!!! Toen ik thuis kwam vond ik het niet meer zo geweldig ! ons huis was " versierd" overal in onze keuken en living was er confetti !! en toen we eenmaal boven kwamen was heel onze kamer vol met hooi! hier wel even van verschoten en wat geweent ( dit door vermoeidheid en alle emoties wat samen ) ! anthony was in dromenland en ik had mijn ouders gebeld ! zij waren gekomen hebben de confetti wat opgeruimd ( ze kwamen aan 50 kg ) ! wat was ik hen dankbaar ! een goede rust gehad en een geweldig feest gehad met de geweldigste man ter wereld !!!!!

stephanie
19-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1904


lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik22-9-2014 1:44:27

een heel grote proficiat!!! razend benieuwd naar de foto's maar die zullen ongetwijfeld alleen maar bevestigen hoe jullie straalden op jullie huwelijk , geniet maar nog een beetje!!!!



Patrick

 Meld misbruik22-9-2014 8:35:19

Leuk verslagje, zelfs de "versiering". Dat blijft zeker ook in 't geheugen gegrift!
Dikke proficiat en geniet van de mooie momenten die nog komen!



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik22-9-2014 20:00:35

Dikke proficiat mooi verslagje...ik zou er niet mee kunnen lachen hoor buiten wel maar binnen...iemand zal jullie sleutel hebben ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info