Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kwaliteit kostuum

  21-9-2014 0:32:56
Beste,
hoe kan je zien of een kostuum van goede kwaliteit? Ik begrijp dat er fused en canvassend kostumen zijn waarbij het laatste het meest kwaliteitsvol is. Hoe noemt dit echter in 't Nederlands?

Prec
1-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1321


Cloë
2-5-2015
 Meld misbruik21-9-2014 7:14:28

Mijn aanstaande is deze week zijn trouwkostuum gaan halen en ze hebben hem verteld dat als er in het kostuum aan de schouders een draadje zit (wat ze er nadien uittrekken) dan is dit van goede kwaliteit.
Is een beetje moeilijk uit te leggen via mail dus hopelijk ben je hiermee geholpen :)



Giovanni

 Meld misbruik23-10-2014 16:40:36

Eerst vooral ligt de kwaliteit aan de stof. Indien je te maken hebt met 100% wol dan is dit een goede start. Nadien valt te zien of je wenst te opteren voor maatwerk of confectie. Er is niets boven maatwerk, want de kwaliteit is dan ook navenant.

Indien je op zoek bent naar een trouwpak dan kan ik je Carbonella Suits in Gent aanraden. Groeten


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info