Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hallo,

  20-9-2014 17:35:24

hallo iedereen,we zijn een nieuw samengesteld gezin en 30 mei 2015 gaan we trouwen.daar het voor de tweede keer is wou ik vragen of er iemand ideetjes heeft voor de uitnodigingen,misboekjes,muziek teksten.mijn kinderen zijn zoon 28 zoon25 en dochter 21 jaar.die van mijn vriend 16 en 14 jaar.beiden meisjes.


alles is welkom,zou er zeer blij mee zijn.



Annemie

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 866


INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik20-9-2014 18:24:33

Is er bij de feestlocatie mogelijkheid om de ceremonie daar te houden? Afhankelijk van het weer dus zowel buiten als binnen? En natuurlijk hangt het ook van het aantal personen dat kan opdagen of dit een goed idee is. Vaak is dit intiemer dan pakweg een kerk (je spreekt over misboekje, dus kerk kan, geen idee over eigenlijk). Afhankelijk van je budget kun je dan eventueel een live bandje casten voor de die ceremonie.



Kenny

 Meld misbruik25-9-2014 13:18:45

Hallo Annemie,

Gefeliciteerd met jullie aankomende huwelijk! Hebben jullie al aan live muziek gedacht? Wij nodigen jullie graag uit om (gratis en vrijblijvend) je favoriete muziek al eens live te komen beluisteren. Laat ons gerust weten op welke datum dat voor jullie zou passen. Nog veel succes met de voorbereidingen!

groetjes, Marie-Joëlle

Beautiful Live
www.beautiful-live.be
info@beautiful-live.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...