Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwschoenen - sandaaltjes

  18-9-2014 11:06:44
Hallo,

Weet iemand toffe schoenenwinkels in regio West-Vlaanderen, waar ze leuke trouwschoenen verkopen, maar ook trouwsandalen?
Aangezien ik 1m80 ben, heb ik er voor gekozen om hippe sandaaltjes te dragen op mijn trouw... maar ik heb de indruk dat ze dit niet veel verkopen..

Charlotte
4-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1402


Elke
7-6-2014
 Meld misbruik18-9-2014 14:41:23

Charlotte,

Ikzelf ben ook 1m80 en ik heb mij in de bruidswinkel ook sandalen aangekocht van Elsa Coloured Shoes / Rainbow Club maat 40 ( vallen groot uit want normaal heb ik maat 41) maar ik heb ze nooit gedragen aangezien ik tussen de aankoop van mijn sandalen en onze trouw een serieus knieletsel had opgelopen en in behandeling was en ben bij de orthopedist. Heb mij uiteindelijk ander paar bruidsschoenen moeten kopen. Het model is florrie en het is met een hakje van 6 cm. Ze zijn dus gloednieuw en ik heb ze gekocht bij Couture Ann in Aalst en heb er 179 euro voor betaald (heb aankoopfactuur nog +tezamen met bruidsjurk). Moest je interesse hebben wil ik ze altijd aan jou verkopen voor uiteraard een verminderde prijs. Ik ben ook in bezit van foto's. Laat maar iets weten indien je geïnteresseerd bent en foto's wil zien.



Charlotte
4-7-2015
 Meld misbruik18-9-2014 14:44:55

Dag Elke,

Oei hopelijk is uw knie ondertussen beter!
Ik heb maat 39 en ik ga volledig plat lopen :-).
Mijn vriend is iets kleiner dan mij, dus ik wil echt niet groter zijn dan hem op onze dag!

Toch bedankt!



kaath
11-10-2014
 Meld misbruik18-9-2014 20:23:34

Gabrielli Roeselare...Zelf ben ik van het Mechelse, spijtig met een 43 :-/ maar bij Gabrielli hebben ze veel en willen ze vooral ook mee helpen en kijken...zeker een aanrader!



Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik18-9-2014 22:15:06

ik ken het gevoel! zelf ben ik 1m83, en de verloofde is niet zo heel veel groter... en mooie, geschikte sandalen zijn moeilijk te vinden. Ik volg dit topic dus mee :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...