Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 2 dagen en alles loopt verkeerd!

  18-9-2014 10:05:17

Sinds februari zijn we verloofd en binnen 2 dagen trouwen we.
Voor sommige lijkt dit kort, maar voor mij was 8 maand genoeg om alles
te regelen. Alles was dan ook perfect geregeld... tot gisteren alles mis begon te gaan!

De voorkant van de kerk is helemaal afgesloten wegens werken. De ceremoniemeester heeft zijn knie gebroken.
Ze geven slecht weer.
Mijn bruidsmeisje van 9 is ziek. Dus nu is er enkel een bruidsmeisje van 2 jaar en die gaat niet alleen (lees zonder de mama) willen lopen.

Ik wou dat het allemaal al achter de rug was, zodat we rustig op vakantie kunnen gaan....


stephanie
20-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1373


Patrick

 Meld misbruik18-9-2014 10:25:37

De fotograaf lost dat wel op met die voorkant van de kerk, op de foto's ga je daar niets van merken.
Waarschijnlijk wel een andere ingang ofzo, dat komt wel goed.
Ceremoniemeester stuurt wel een vervanger zeker... in het ergste geval zal er wel iemand een beetje alles in goede banen leiden.
Het bruidsmeisje heeft nog twee daagskes, dus geen paniek, en het weer zal zeker meevallen, je zal wel zien. Wij gaan er ook voor, goed of minder goed weer, het wordt jullie mooiste dag, succes.



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik18-9-2014 10:47:53

Ik duim dat Patrick van hierboven gelijk heeft.

Niet leuk, een zeker niet goed voor het stressgehalte, maar positief blijven!

Dikke x




lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik18-9-2014 16:05:06

jij en je aanstaande zullen binnen 2 dagen tonen aan iedereen dat jullie voor elkaar kiezen!!! wat is er mooier dan dat , die gevel zal aan jullie liefde voor elkaar niets veranderen, het weer ook niet en dat bruidskindje ook niet!!!! heb enkel oog voor elkaar op die dag en al de rest zal er opeens een heel stuk beter uitzien. Ik wens jouw een fantastische dag en geloof me binnen paar maanden kunnen jullie lachen om de akkefietjes die op het laatste moment jullie pad kruisten :-)

dikke kus en van hieruit veel succes!!




steffi
10-7-2015
 Meld misbruik21-9-2014 23:29:10

hallo hoop dat alles goed is verlopen en dat jullie super van jullie dag genoten hebben laat gerust nog een berichtje ....... veel plezier op huwelijksreis geniet van elkaar en van het leven samen x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...