Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleertjes voor bruidskindjes

24-1-2007 14:17:57
Ik vroeg me af of het de gewoonte is dat het bruidspaar de kleertjes voor de bruidskindjes koopt?
Alvast bedankt voor de reactie!

Groetjes
Wendy

Wendy
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 368

Veroniek

Meld misbruik24-1-2007 14:24:35

Hoi Wendy

Afhankelijk wat jullie willen en wat er afgesproken is.

Bij ons in de familie is het al voorgevallen dat het bruidspaar de kleertjes betaald hebben omdat ze zo'n kostuum huurden voor de jongentjes en voor de meisjes een ballerinajurkje hadden voorzien.
Maar het is ook al voorgekomen in de familie dan de ouders het bekostigen. Toen mochten de kindjes dragen wat ze wouden (iets dat ze later eventueel nog konden dragen, het is al kostelijk genoeg), maar er was afgesproken dat er een bruin kleur in moest voorkomen...

Bespreek het eens met de ouders van de bruidskindjes...

Veel succes!

Veroniek
20 07 2007

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik24-1-2007 14:27:05

Dag Wendy (een naamgenootje :)),

Ik denk inderdaad ook dat het er een beetje van afhangt. Als je echt zelf zegt wat ze moeten dragen, zullen de ouders dat wel verwachten, maar als ze mogen kiezen (eventueel zoals Veroniek zegt met kleine richtlijnen) zou ik eerder denken van niet?
Wanneer trouwen jullie eigenlijk?

Groetjes,

Wendy
5.5.07

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik24-1-2007 14:35:34

Hallo Wendy,

Ik heb ook al bijna bij iedereen gehoord dat het bruidspaar de kleertjes betaald. Wij zijn ook van plan om dit zelf te betalen. We gaan wel iets kopen dat ze daarna nog kunnen afdragen, dan hebben ze er tenminste nog iets aan. De schoentjes worden wel meestal door de ouders zelf betaald.
Groetjes,
Véro

Wendy
7-7-2007
 Meld misbruik24-1-2007 15:21:51

Alvast bedankt voor jullie reacties. Wij trouwen op blijkbaar heel populaire datum: 07/07/2007

Groetjes
Wendy

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik24-1-2007 21:03:51

Wij zullen de kleertjes zelf betalen. De schoenen betalen de ouders.

Groetjes,
Lobke.

nika
30-6-2007
 Meld misbruik25-1-2007 11:37:03

hallo,

wij hebben het anders afgesproken...
wij en de ouders gaan samen op zoek en betalen elk de helft.

Dan moet je natuurlijk weleen beetje dezelfde smaak hebben en afspreken hoeveel er maximum kan uitgegeven worden.

groetjes, nika (30-7-07)

Wendy

Meld misbruik25-1-2007 12:10:48

Hey Naamgenootje,

Dat wordt hier wat met drie Wendy's op het forum!!
Wij betalen de kleertjes, hebben ons dat eigenlijk niet eens afgevraagd, dachten dat dat sowieso zo hoorde.
De schoentjes willen we niet betalen. Kinderschoenen kosten stukken van mensen en uiteindelijk moeten de ouders toch schoenen kopen voor hun kinderen (die ook meestal bij alles passen)...
Een van mijn zussen vond het blijkbaar niet 'kunnen' dat we geen schoenen kopen maar het moet toch nog betaalbaar blijven!

marieke
24-8-2007
 Meld misbruik25-1-2007 17:57:53

hallo, wij gaan ook de kleertjes van de bruidsmeisjes betalen, maar ook de schoenen niet. ik neem wel de moeders mee naar de winkel om iets te vinden dat ze nog kunnen dragen. groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...