Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2 dagen voor trouw 😡😡😡

  17-9-2014 12:47:30
Twee dagen voor trouw zeggen er plots mensen af om zot van te komen ni normaal ne mens eit geen stress mo je zou ze daar van toch van krijgen se amaai

tatijanna
20-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1545


Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik17-9-2014 15:19:45

Niet te begrijpen maar spijtig genoeg valt dit keer op keer voor,laat je niet op stang jagen door deze onbeleefderiken ;-)
Grtjes Sofie



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik17-9-2014 16:33:59

Was ook bij ons het geval, het ging over niet zoveel mensen maar toch :)
Ik vind het ook raar dat als je 3 weken op voorhand bevestigd, je dan ineens toch nog iets anders te doen hebt.

zoals Sofie zegt, niets van aantrekken, geniet van je dag!



Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik17-9-2014 17:22:57

Dat is hier net zo! Net nog een mail moeten sturen naar de zaal, hopelijk kunnen we dit nog annuleren....



Cloë
2-5-2015
 Meld misbruik17-9-2014 19:25:03

Toont van zeer weinig respect naar jullie toe!
Ze hebben toegezegd dus ze moeten maar komen maja wie ben ik :p?
Idd geniet van je dag!



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik17-9-2014 20:36:08

Hier ook 4 mensen die 3 dagen op voorhand afzegden.
Nog met de woorden erbij "je kan de catering toch nog aanpassen qua hoeveelheid, hé".
Nota bene overigens voor een feestje ... van een nicht die ook uitgenodigd was, maar had afgezegd! Die wist dus dat wij trouwden, dat wij een feest gaven, dat haar ouders en haar broer (en partner) kwamen ... en plant dan toch een verjaardagsfeest van haar zoon dezelfde dag!
Voor mij hebben ze om die reden toch alle 5 afgedaan.

Daarnaast heeft mijn schoonmoeder de dag zelf afgezegd ("te moe" - belachelijk excuus want ze had een hele week in haar tuin gewerkt en de dag zelf nog een hele diner 's middags gemaakt voor schoonbroer en gevolg, maar tja ...) en was er nog een oom die onverwacht met een hernia in zijn bed lag. Dat laatste plan je niet, dus daar maakte ik niks uit.

En dat op een totaal van 55 man :(.

Onze barbecue was nochtans heel leuk en de afwezigen hadden ongelijk :).
Een neef vond ons feestje zo leuk dat hij zijn vriendin - die eerst geen tijd ging hebben om te komen - toch nog is gaan halen voor 't dessert :).
En een andere niet ingeschreven nonkel (moest ergens anders zijn) is toch ook nog effe goeiedag komen zeggen en heeft nog mee kunnen genieten van 't dessert. Meer dan genoeg over immers ;).



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik17-9-2014 21:20:39

Effe vergeten te zeggen daarstraks: paar maandjes geleden waren we uitgenodigd op een communie feest, maar ben de avond voordien ziek geworden :-(
Oké daar kan je niets aandoen,maar wat we wel gedaan hebben is de zelfde geld som gegeven. Menu was vastgelegd en al een stuk betaald.
Maar dat er zo maar mensen afzeggen omdat ze te moe zijn,of op een ander (last minut) feestje gevraagd zijn,das echt in kunnen. Weinig respect tegen over de mensen!
Ik ga me nog zo ergeren weet dit nu al,en je moet dan nog zien wat je tegen de mensen zegt, of je bent een brid zilla ;-)



Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik17-9-2014 23:18:47

En dan zijn er nog de mensen die de dag zelf gewoon niet komen opdagen...



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik18-9-2014 1:08:09

Tatjana laat het niet aan u hart komen en geniet maar van jullie dag , al de rest is bijzaak hoe jammer het ook mag zijn. Beter dat ze er dan niet bij zijn als ze echt een excuus moeten zoeken om niet te moeten komen, meestal zijn dit degenen waar je achteraf het meeste commentaar over van alles en nog wat zou krijgen , dus kop op , en enjoy!!! alvast proficiat en we duimen voor goed weer!!!



tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik18-9-2014 7:45:17

THx. Voor de reacties en ik z zeker genieten


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...